klyban skrev 2021-05-24 13:30:07 följande:
.
Troligtvis är det ditt sätt och pudla?
Det är extrem udda påståenden du gör om att ingen uppföljning ens någonsin sker på dessa vaccin.
Och komiskt nog har vi flera såna uppföljningar, men dessa glömmer du av, varför?
Och på mer vaccin än ett.
Det var vad jag skrev, varför du ville omdefiniera det vet ingen, och nu är svaret goddag yxskaft av dig.
Det är samma som att du berättar du hade rätt igen förstår vi alla, även du, annars skulle du inte skrivit det du gjorde
Ta det med vaccintillverkarna och myndigheterna som har koll med detta.
Men uppföljning sker ju givetvis
Och Astra Zenica har gjort flera, liv väl andra bolag.
Alla mediciner följs upp
Försöker du säga nu att vi är på väg emot en neurosedynskadad igen, för det är vad som sker om man gör som du säger och ingen uppföljning.
Igen en jätte miss av dig, men antar de inte tog upp detta på introduktionskursen.
Så om tar Astra zenica vaccinet så är det enligt dig rutin på att jag följs upp efter vaccineringen med blodprover etc för att se att allt går bra. Är det något jag själv måste säga till om? Sker automatiska? Gäller det alla?
Och nej, jag tänker inte fråga Astra Zenica om detta eftersom det är DU som hävdar detta och de hävdar.
Om jag får utskrivet ett läkemedel som kan påverka levern så får jag uppföljning med regelbundna blodprover av förskrivare läkare.
Om jag däremot tar AZ vaccinet som kan ge blodpropp som biverkning så får jag inte uppföljning med regelbundna blodprover. Det är fakta. Något du påstår att man får.