Vågar ni vaccinera er mot covid?
Då hade du väl sagt att du har en eller två norsktalande föräldrar.
Då hade du väl sagt att du har en eller två norsktalande föräldrar.
Okej. Är du sjuksköterska då?
Hur saker och ting går till, ändrar inte faktumet att man följer upp ALLA mediciner från vaggan till graven.
Men kanske du kan titta tillbaka på vad du lärde dig i din introduktionskurs, de kanske berättat för dig vad som är vad här.
Men du behöver inte oroa dig, man följer upp mediciner som vaccin.
Och det mest komiska är att detta redan skett ett flertal gånger tom live i media.
Men väljer man vara selektiv, så tror man annat har det visat sig.
Mycket talande att du ger dig på en felskrivning, men kanske du inte ens vet vad patogener är, och med tanke på att du inte kunde gissa detta i en tråd om patogener vi ska vaccinera bort.
Så talande om dig faktiskt, och inte smickrande för dig.
or är mångfalt mer smittsamt än COVID-19.
Man har en löpande uppföljning, det har de klart och tydligt visat oss sker också och speciellt med blodpropparna.
Du för ett argument emot dig själv, och varför är en bra fråga, vill du inte ha sagt nått?
Ja, det har det, och med alla dessa fakta fel kan du aldrig ha en utbildning på det nämnda.
Komiskt nog har jag större kunskaper och jag är bara en simpel lekman som inte gått några introduktionskurser.(Vill ni veta vilka, så är det enkelt och hitta dom genom trycka visa endast epic, men såklart det är en hel del att läsa som det är gömt i.)
"laster i omvårdnad", vad är det?
Vad lustigt. Om jag får lägga mig så förnekade du i PM till mig att du har en master men att du "kanske tar om några år".
Vad är egentligen poängen med att ljuga så där som du gör? Det urholkar ju helt din trovärdighet även när det handlar om saker som du faktiskt har kunskaper inom.
Toppen, bra att vi visar antivaccers att det inte är någon fara med ta vaccinet.
Får snart ett nytt samtal om spruta två, men två veckor till tror jag.
Sen ska jag fråga om den tredje spruta som börjar pratas om det senaste och se om de har svar på detta.
Men nått säger mig man inte kommit så långt än, men vi får se.(återkommer om jag får ett bra svar.)
För vad?
Undrar då prevalensen för anafylaktisk chock enligt region Stockholm är typ 1 på ~1 miljon.
För vad?
Undrar då prevalensen för anafylaktisk chock enligt region Stockholm är typ 1 på ~1 miljon.