Vågar ni vaccinera er mot covid?
Pfizers vaccin
Pfizers vaccin
Är det inte anmärkningsvärt att så många överviktiga som 78% som dör och är överviktiga i USA?
Så varför är det inte av stor betydelse och inte anmärkningsvärt för?
Som de flesta som jag känner till.
Detta med magneter är bara galet.
Samma här!
Det var konstaterat fejk
Man har lutat armen eller varit svettig
Jag har testat deras blufftekniker och fått allt från papper till salladsblad att fastna, bäst vi aktar oss för grönsaker och allt annat här i världen alltså, haha ha
www.svt.se/nyheter/utrikes/fysikern-forklarar-allt-som-ar-fel-med-den-virala-magnettrenden
Trodde du att det skulle fungera?
Detta med metall "fastnar" på kroppen är inget nytt, det är bara antivaccers som anammat och lagt upp det på tik tok och fått en spridning av den och låtsas om att det är om vaccin.
Och Bil Gates en rymdödla är bara än mer komiskt.
Kuriosa i USA dödade en man sin fru för han trodde hon var en rymdödla och var en sån där galen antivaccer uppenbarligen.
Undra hur du hade reagerat om du lyckades få den fastna, för det går att uppbringa även utan vaccin.
Idag var det ett lägre antal nya som vågat på sig ta en dos vaccin ca40k.
Men det arbetar fortfarande uppåt om än i en lägre takt än innan.
Antalet doser givna:
2021-09-15 13 300 540
Antalet vaccinerade personer med minst en dos:
2021-09-15 7 047 683 82,5%
Antalet personer som fått två:
2021-09-15 6 252 857 73,2%
Träffade idag på en på jobbet och h*n hade fått stanna hemma en vecka pga feber och muskelsvaghet efter dos två och Moderna, men nu helt återställd.
Det är den "värsta" jag träffat på än så länge på biverkningar och av 100 tillfrågade och andra som själv sagt vad biverkningarna är.
Snäll och klok pappa du har som bryr sig så mycket om sin dotters välmående.
Vad sa han som fick dig att ändra dig?
I denna tråd har du, för mig, låtit väldigt fast i ditt tidigare beslut att inte vaccinera dig.
Jag tror du tidigare skrivit att du är säker på att du haft en super-mild Covid. Fick du det bekräftat med antikropps-test?
Tråkigt att han varit uppstressad, men jag tror det finns en stor oro bland lite äldre.
Det har ju visat sig att de vaccinerade som hamnar på sjukhus är äldre.
Flera länder har redan beslutat om en 3:e dos från 50 år.
Jag och min man trodde vi hade Covid under våren 2020 då man inte fick testa sig.
På sommaren 2020 funderade vi på om vi kunde träffa min mans föräldrar utomhus.
Vi betalade därför för anti-kropps-test, som tyvärr visade att vi inte hade anti-kroppar och vi tog därför beslut att inte träffa min mans föräldrar ens utomhus.
Mycket svårt att veta om man haft det utan tester.
Förstår inte vad du menar med jämförelsen. Det du skriver förtar inte problemet om någon ?tvingats? vaccinera sig (genom kraftig påtryckning) och då drabbats av biverkningar.
Det låter som att dina föräldrar är oroliga och du har varit väldigt respektlös.
Bra att du ändrat dig.