klyban skrev 2021-08-29 11:42:22 följande:
Det är en studie som inte är peer reviewed än.
Och vi inväntar resultatet om det stämmer, och då kommer vi justera siffran.
Innan det sker är siffran den samma som innan 65-90%.
Det intressanta i sammanhanget är att man har skrotat andra vaccin när de inte nådde upp till 50%.
Och ja, sen en liten liten sak, man har justerat sitt vaccin att ta hand om Delta.
Och vem vet, kanske redan nu är det uppdaterat ute och vaccineras med det uppdaterade vaccinet.
Men tack för länken och studien, studien har dock inte adresserat Pfizers uppdatering.
Och nått osökt säger mig att vi kommer se denna uppdatering är upp till matchen.
Även är detta väntat, då man redan gjort uppdateringen.
Studien är inte bekräftad, men vad det ska ge oss vet jag inte vaccinet är ju redan uppdaterat för Delta, eller har du glömt det?
Nej, biverkningar kan inte magiskt uppstå när substansen är ur kroppen, skadan måste ske då för vaccinen ska bli värre COVID-19 som du påstår.(Som aldrig kommer ske med version ett av vaccinen)
Haha, du berättar det skadar genom trigga igång, och sen ska de dö platt fall om 10-15år.
Är det vad man lärde er i utbildningen, för detta låter som en faktabefriad åsikt igen.
Om du inte läser vad so mstår, så missar du sakler som att först måste en skada finns för man ska dö och skadas värre än COVID-19 om 10-15år.
Kanske du har bättre "lycka" med version två av vaccinen.
Och det mest komiska är att man gav FASS-källan ovan, som visar hur galet få biverkningar det faktiskt är.
Och detta ska sen döda dom 10-15år senare och göra vaccinationen dödar och skadar med än COVID-19, även du vet det aldrig kommer ske.
Men en antivaccer fortsätter lägga ut sin desinformation i hopp ingen ska märka desinformationen.
Ingen missar det.
Jag säger som du 222 kommer revideras bort och troligtvis vara bara ett fåtal kvar sedan.
Och ändå påstår du jag säger det omvända hahaha, är det en diskussionsteknik?
För aldrig sett något så galet konstigt någonsin, om nu du inte lägger o0rden i munnen på mig, det skulle förklara den.
Vet du om att skyddet inte 100% av vaccinen?Och kanske om man har pfizers version ett, så är procentnivån lite större för smitta.
Men sen står vi här ändå med fakta som berättar att i USA och Italien så är de som dör till ~99% ovaccinerade.
Det är ett fakta som är omöjligt att komma runt.
Saknas underlag för att 10 miljoner ska dö av vaccinen och gigantiskt många mer ska bli skadade för livet.
Ja, då krävs att dessa skador åtminstone uppstår när substansen är verksam, sen är det omöjligt att få biverkning.
Och finns inga skador, vilket du inte visar oss att det aldrig kommer ske med version ett.
Vi vet redan att 10-20 miljoner inte kommer dö av vaccinen om 10-15år som du sade, och efter du har låtsas att du aldrig sade det.
Så är det ingen längre som vet vad som ska bli värre och på något som inte ens finns idag på version ett på vaccinen.
Och sen säger mig nått att dödssiffrorna på COVID-19 kommer räknas upp rejält senare, och just för så många inte räknar sina döda av COVID-19, som tex Indien som säger sig ha en nolla bakom de döda.
SÅ 10-20miljioner är en mycket väldigt låg uppskattning efter den revideringen, men det räcker med 500000 döda av COVID-19 för inse att vaccinet kommer inte ens snudda 4 av dom 6 siffrorna.
Jag vet redan jag kommer få rätt på detta och att vaccinet aldrig kommer bli mer skadligt och dödligt än COVID-19.
Och du kommer sitta där om 10-15år och inse hur fel du hade, och alla vi andra också.
Du får sätta ditt hopp till version två av vaccinen, kanske de kan hjälpa dig med din fantasi.
Hur kom du ens på idén att jag skulle tro att vaccinet är 100%igt?