Vågar ni vaccinera er mot covid?
Och varför är det så svårt dig att acceptera att vaccinet är frivilligt, det finns folk som inte vill ta det och att du inte behöver ifrågasätta detta?
Covid-29? Vad är det? Något nytt okänt? Finns inge som har hört talas om det (än), men du kanske kan berätta vad det är...
Och den där vattkoppandemin som du igen indirekt talar om. Var är den? Varför är det ingen annan som hört talas om den?
COVID-19 är inte mycket mer smittsamt än vattkoppor som du påstår, så enkelt är det.
Så varför inte bara erkänna att du hade fel om detta, för R0-talen berättar just detta....
Att du igen berättar för mig att du inte vet vad en pandemi är, vad ska det ge dig?
För mig berättat det bara att du inte vet vad som krävs för bli kallad för pandemi.
Ja nu har ni ju något nytt att vrida och vända på i 10 sidor framöver....
Det är inget nytt påstående av epic att COVID-19 är mycket mer smittsamt än vattkoppor, utan det är gammalt påstående av epic.
Ett påstående som förövrigt är helt fel.
Jag tycker denna vattkoppor summerar upp epic bra, och hur lite epic verkar veta sitt eget område.
Är vi där igen nu?
Hur var det med R0?
Verkar som att du har väldigt svårt för detta med sjukdomar, smittsamhet och pandemi.
* Jag poppar popkorn *
Ordet pandemi verkar inte epic ens förstå, då vattkoppor ska helt plötsligt vara en pandemi.
Och har försökt få mig att säga att vattkoppor ska vara en pandemi, men jag vill inte ha fel som epic, så jag säger istället att vattkoppor har inte de egenskaper för skapa en pandemi, då pandemi kräver lite mer än virus för bli pandemi.
Det visste inte heller epic av någon anledning, kanske epic ska googla och läsa upp sig om pandemi?
Låter på sin plats att göra så, men det innebära ju bara sen att epic låtsas om att alltid vetat vad pandemi är och att det aldrig skulle gälla vattkoppor.
Alternativt aldrig svara, för det är den vanligaste med när epic inser oops, nu blev det fel IGEN....