Vågar ni vaccinera er mot covid?
Nej, jag saknar inte vetenskaplig grund. Det finns ingen vetenskaplig grund för vad framtiden kommer att visa då ingen av experterna är synsk (=kan se in i framtiden)
Spelar ingen roll om metoden för framställandet av vaccinen är gammal, vaccinet är fortfarande nytt.
Jag är för vaccinet och tycker att så många som har möjlighet ska vaccinera sig, men på sina egna villkor.
Nej, det finns (fortfarande) ingen vetenskaplig grund för vad framtiden kommer att visa då ingen av experterna är synsk (=kan se in i framtiden).
Dessa magiska skador och död som du pratar existerarar inte inom vetenskapen. De verkar enbart existera i ditt huvud och din magiska sagovärld.
Vad som händer om 10-15 år med vaccinet vet varken du eller jag. Inte ens forskare vet det.
Om AndreaBD tycker att min inlägg är irriterande så kan skrolla vidare. Det är fakta och ingen desinformation. H*n väljer dock att läsa istället för att skrolla vidare. Det är också fakta och ingen desinformation.
Du verkar ha väldigt svårt att inte svara på i lägg som inte är till dig.
Allt kretsat inte kring dig.
Du verkar inte förstå skillnaden mellan att vad jag berättar och vad du påstår.
Det är vad jag berättar om vaccinet och att det är mycket effektivt, och inget du skriver ändrar detta.
Allt du säger om dessa 10-15år saknar vetenskaplig grund och är irrelevant tills en sådan kommer.
Det är kontentan och nåt du aldrig kan ändra på innan du har en vetenskaplig grund, och du har ingen sådan vetenskaplig grund.
Därmed är allt du säger om detta ointressant, då det bara är ett antivaccer argument.
Innan du berättar om dessa magiska skador och död som biverkning, så är det ingen vet vad du ens pratar om.
Jo, en sak vet vi om substanser, de gör inte skador när det inte existerar i kroppen, och har det skett skador så ser man dessa redan nu.
Och det bästa av allt, det finns INGET du skrivit som ens antyder nått som ska ske om 10-15år.
Då detta saknas, du för desinformation och saknar vetenskaplig grund för ditt påstående.
Det går inte låta din desinformation stå orättad, och komemr aldrig scrolla vidare, utan komemr fortsätta påpeka ditt fel i all evigheter.
Och jag blir inte irriterad över någon hela tiden har fel som du med detta, utan mer tycker synd om dig och att du saknar grund för ditt påstående.
Vet inte vad det är som gör dig så upprörd över att det är så få biverkningar med vaccinen, så att du måste fantisera ihop saker som inte existerar.
Och du har inga argument som håller ens för den allra minsta påsynen av VERKLIGHETEN, det är värt och notera.
Detta är exakt som vattkoppor och hur du påstod att COVID-19 är mycket mer smittsamt än vattkoppor, och detta fast än medeltalen på R0-talen på de bägge skiljer sig nästan med en faktor av 10.
Hur kan du som utbildad i området ha så många fel, det är en gåta.