EpicF skrev 2022-01-02 12:20:25 följande:
Ordet vaccin är inte synonymt med covid-19 vaccinet. Men du kanske trodde det.
Det var jag som sa att vaccinet betalas av skatten, så varför skulle jag inte veta det? Snarare du som inte visste det.
Alla, utom du, vet om att det finns andra vacciner. Alla, utom du, vet också om att många andra vacciner kostar pengar.
Jag har aldrig påstått att det inte skulle vara frivilligt. Jag sa däremot att inom äldrevården är friviligheten med vaccin inom en gråzon, något du aldrig förstod eller kommer att förstå.
Noll påvisade?
Om du pratar om andra vaccin i en tråd om COVID-19 vaccin, så får du berätta detta.
Vi alla andra pratade om COIVD-19 vaccin i en COVID-19 vaccin tråd Men faktum kvarstår, och att skattepengar går till infrastruktur och eftersom du aldrig berättar vad du vill ha sagt med detta så blir det irrelevant.
Detta med vart skattepengar går till, det lärde jag mig redan på 70-talet, kanske man slutat lära ut detta i skolan?
Ja, det är fortfarande noll påvisade, jag trodde faktiskt de skull vara nånstans mellan några hundra till kanske upp mot tusen, men ja, noll påvisade är det var förvånande fortfarande.