BIM Juni
Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme
Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme
Min glädje över skuggorna på testen var kortvarig :( fick blankt test nu på morgonen och mina spottings började i natt så får antagligen mensen imorgon eller på torsdag då.
Jag fick det bekräftat imorse och nu kan jag säga att jag är GRAVID :) hoppas att det går vägen! Vet inte hur bra det kommer synas på bilden men det är tydligt irl :)
Känner att jag verkligen vill skicka en stor kram till er alla för er fantastiska stöttning här på fl. Jag har känt mig nervös att vara delaktig i trådarna men glad att jag gjorde det! :)
Jag vill gärna vara kvar i tråden så jag kan följa er alla! :)
Jag är så oändligt besviken känner jag. Alltså jag har känt annorlunda denna gång, mår illa senaste två dagarna och tröttare på dagarna somnade halv nio igår.
Jag äter ssri pga ångest efter vårt barn dog och den gav ju mig illamående när jag satte in den för några månader sen, men känns ju konstigt eftersom insättningssymtomen nu är över.
Varför blir jag inte gravid :?-(
Sist plussade jag eftermiddag CD27 så känns osannolikt
Försökt försökt 3 mån men oskyddat 2 mån innan. Jag har haft väldigt lätt att bli gravid innan så det här är nytt för mig, att inte bli gravid direkt. Det blir ju sån stress att oroa sig och herregud alla kurer jag provat...
Jag vet att det tar lång tid, men det gör det ju inte mer uthärdligt som du säkert själv vet :(
Att förlora ett barn är sån stor chock och omställning, att inte få hålla i det där efterlängtade barn du väntat på i 9 månader. Det är vansinne att uppleva.
Tack för tips <3
Jag har beställt hem q10 nu för framtida ägg om vi inte blir gravida på en gång.
Jag har provat både munkpeppar och apiforce denna månad. Jag har inte provat rosenrot förut, jag trodde det var mest för lust och ork? :)
Tack för svar!
Ja, jag förstår det. Har ni kollat vad tiden beror på?
Jag fick mer äl-sekret denna månad men jag tror det beror på progesteronet eller möjligen munkpepparen. Jag ville få lite ordning på hormonerna och de verkade bli mer stabila denna månad.
1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)
1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket)
2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall)
2/6 Anonym(Ilse), 34 år (3e försöket)
3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket) PLUSSAT (tidigaste positiva test 28/5)
3/6 Skuggviol, 31 år (1a försöket, 2a barnet)
3/6 eller 4/6 Wilmisenn, 22 år (3e försöket, 1 MA, 1 missfall) PLUSSAT (tidigaste positiva test 1/6)
4/6 Längtarefterdig, 33 år (3e försöket, 1 missfall)
4/6 Ssaarraa (1a försöket, 2 barn)
5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)
5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)
5/6 E, 28 år (första försöket - första barnet)
6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket
7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)
7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)
7/6 juniprinsen, 37 år (2a riktiga försöket)
8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)
8/6 Ugglans, 23 år (1a försöker, andra barnet)
13/6 muffins88, 33 år (2:a försöket)
15/6 Rårakan, 36 år (2a försöket, barn nr 3)
19/6 Salladen, 31 år (2a försöket, första barnet)
20/6 senapp, 33 år (3:e försöket, 1 MA)
22/6 Sweetjelly, 32 år (4e försöket)
24/6, lidhu, 27 år (2:a försöket, 1 missfall)
26/6 Monkan93, 27 år (1:a försöket, andra barnet)
27/6 ElinVanessa12, 27 år (1a försöket, första barnet)
29/6 mariamariamaria, 30 år (2a försöket, första barnet)
29/6 Hoppas2022, 37 år (fjärde försöket, fjärde barnet)
När jag tog fotot så var jag tvungen att dubbelkolla på stickan att det syntes något. Bilden plockade inte alls upp vad jag såg irl. Kunde hålla testet på en armlängdsavstånd och se ett svagt streck. Men nu är jag mest rädd för spökis! Och mens! Vill inte få upp hoppet... Så får vi se hur bra familjelivs upplösning av bilder är :)
Lite chockad just nu. Tog ett digitalt test nu på jobbet som visade positivt!! Med två småbarn så fick vi bara till det samma dag som positivt ÄL test men det var tydligen tillräckligt.