BIM Juni
Här kommer några retuscherade bilder där det syns tydligare
Här kommer några retuscherade bilder där det syns tydligare
När har du bim?
ok
ok, testade med ägglossningstest som blev lite svagt positivt.
har ju nästa ägglossning om 3 veckor!
kanske är det något ändå..
hoppas!!!
Så kul att så många får plus nu!!! Stort grattis allihopa!!
Jag gjorde Werlabs blodprov igår och kollade bland annat sköldkörteln och progesteron. Allt såg bra ut förutom progesteronet. Det låg på 37 och bra värden ska ligga mellan 50-70. Tog blodprovet exakt 7 dagar efter ÄL som rekommenderat. Känner mig lite ledsen. Fått två tidiga missfall och undrar om det är progesteronet som är boven nu.
Är det något som har erfarenhet av dåligt progesteron? Hur gick ni tillväga då?
Ja, det syns rätt tydligt, hoppas det är början på positiva test denna gång :) Om du vill få bättre svar kanske du kan testa på fredag istället för imorgon, men beror ju på när din BIM är. Följer med spänning!
Så spännande och härlig tråd att få ta del av! Nu behöver även jag eran hjälp. Har BIM på midsommarafton och har haft en känsla av att jag kan vara gravid denna gång. Testat med testlagrets tester tidigare som alltid visat tydligt negativt, men testade idag (23/6) och tycker mig se ett svagt streck denna gång, vågar dock inte tro att jag är gravid. Vad skulle ni säga utifrån bilden?
Tycker det ser ut som ett tydligt streck!! Spännande. Skulle du testa idag igen? När har du BIM? Lycka till!!
Dagens test var betydligt svagare än igår, fortfarande en skugga men inte rosa och man fick vinkla för att kunna se. Så mest troligt är dessa spökstreck. Är dock endast på Äl+7-8 så jag kan ju ändå vara gravid :) har beställt ett testa tidigt som kommer på söndag.
Testade idag igen och det var negativt.
Så sjukt illa att testen visar falskt tycker jag.
Ja men precis!
Jag håller tummarna för oss.
Vilket testa tidigt test har du beställt? Funderar på att köpa ett men vet inte om jag vågar