Har du varit otrogen?
Med anledning av den andra omröstningen i samma ämne, gör jag här en egen omröstning baserad på kön (man och kvinna).
Fritt att diskutera om man känner för det.
Trevlig söndag!
Med anledning av den andra omröstningen i samma ämne, gör jag här en egen omröstning baserad på kön (man och kvinna).
Fritt att diskutera om man känner för det.
Trevlig söndag!
Hur definierar man otrogen? Räcker det att tanken på att ha sex med någon annan finns?
Och svaret om jag varit otrogen är ju då svårt att ge, men ja....jag har haft tanken. Eftersom jag har en längtan och ett behov att återigen få uppleva det. Att få se och röra någon annan, att få visa mig naken och hård för någon som vill se och röra mig.
Har varit otrogen en gång i ett tidigare förhållande. Jag var förhållandevis ung på den tiden med även om det inte är rtt giltigt skäl. Det är inget jag skulle vara idag utan endera avslutar man förhållandet, pratar om det och det kanske visar sig att det är okej att ligga med andra bara ens partner vet om det. Själv skulle jag okeja min sambo att ligga med andra om hon berättar det. Hade hon gjort det utan min kännedom hade jag blivit väldigt besviken - sviken!
Mig för 10-15 år sedan hade inte okejat henne att ha sex med andra så något har hänt med vårt förhållande eller mina tankar. Jag är rädd att förlora henne men inte att ge henne nya upplevelser i form av att ligga med andra om hon känner för det.
Så ungefär 50% av kvinnorna och lite mindre bland männen. Se där. Och folk ser otrogna som det värsta som finns ungefär. Ändå är det så vanligt.
Så ungefär 50% av kvinnorna och lite mindre bland männen. Se där. Och folk ser otrogna som det värsta som finns ungefär. Ändå är det så vanligt.
Jag har aldrig vart det. Jag är vad jag vet den enda kvinnan i min bekantskapskrets (männen är jag mer osäker på) som inte vart det.
Var med på en tjejresa till Ayia Napa för 10 år sen och tänkte aldrig igen. Skulle inte bli medbjuden heller. Blev grymt besviken på mina vänner där. Varenda en av dem vänstrade och jag mådde fysiskt dåligt när de pratade förlovning, skaffa barn, bli sambo osv. med sina pojkvänner som ingenting hade hänt efteråt. Bara kliade i hela kroppen att skrika ut vilka äckliga slampor de är egentligen.
Lite som folk som brukar misshandla sin partner i relationer - uttrycker ofta starkt hat mot att andra gör så. Hyckleri på hög nivå