Har du varit otrogen?
AMPEG skrev 2021-09-20 09:19:17 följande:
Hur definierar man otrogen? Räcker det att tanken på att ha sex med någon annan finns?
AMPEG skrev 2021-09-20 09:22:13 följande:
Och svaret om jag varit otrogen är ju då svårt att ge, men ja....jag har haft tanken. Eftersom jag har en längtan och ett behov att återigen få uppleva det. Att få se och röra någon annan, att få visa mig naken och hård för någon som vill se och röra mig.
Så nej, fantasier räknas nog inte som otrohet. Om man sen väljer att AGERA på sina fantasier är det däremot otrohet. Sen exakt hur mycket man får AGERA på sin fantasier är som sagt något som varje par får kommer överens om. Men för att det ska kunna vara möjligt så behöver ju den som vill göra något av sina fantasier vara ärlig med sig själv OCH framför allt sin partner och inte börja hitta på en massa egna gränser för vad som är ok för båda vilket tyvärr är alltför vanligt.
För ja, det är oerhört fegt att hitta på egna regler i sitt förhållande och fullkomligen skita i vad ens partner tycker för att man är för rädd för att ta upp det med sin partner för att man vet att ens partner kanske inte kommer vara ok med ens önskemål och sen rättfärdiga det med alla klassiska och alltid lika patetiska ursäkter som florerar på FL.
Nej det är inte ok att sextjatta med någon annan bakom ryggen på sin partner. Att sextjatta är en handling, inte en fantasi
Nej det är inte ok att ha intima möten med någon man är är megakåt på / kär i bakom ryggen på sin partner. Att ha intima möten även (utan sex) är en handling inte en fantasi.
Och ja, de flesta som håller på så vet att de passerat gränsen för det är väl just därför man gör det bakom ryggen på sin partner och inte öppet? Om det vore så oskyldigt som man ofta påstår så skulle det väl inte finnas någon anledning att göra det i smyg?