Har du varit otrogen?
Med anledning av den andra omröstningen i samma ämne, gör jag här en egen omröstning baserad på kön (man och kvinna).
Fritt att diskutera om man känner för det.
Trevlig söndag!
Med anledning av den andra omröstningen i samma ämne, gör jag här en egen omröstning baserad på kön (man och kvinna).
Fritt att diskutera om man känner för det.
Trevlig söndag!
Ja, åt två håll kan man säga.
Jag hade pojkvän, men träffade en kille på jobbet. Jag och arbetskompisen hade sex typ 2 gånger och sedan gjorde jag slut med pojkvännen. Jag och arbetskompisen inledde då en relation, men jag insåg snabbt att sexet med honom inte var så bra (hans penis var för stor för mig) så jag och expojkvännen började träffas igen i smyg och ha sex med varandra.
Så jag var otrogen åt båda hållen, med samma personer.
Men det är enda gången jag varit otrogen, och till mitt försvar var jag 20 år.
Ja, åt två håll kan man säga.
Jag hade pojkvän, men träffade en kille på jobbet. Jag och arbetskompisen hade sex typ 2 gånger och sedan gjorde jag slut med pojkvännen. Jag och arbetskompisen inledde då en relation, men jag insåg snabbt att sexet med honom inte var så bra (hans penis var för stor för mig) så jag och expojkvännen började träffas igen i smyg och ha sex med varandra.
Så jag var otrogen åt båda hållen, med samma personer.
Men det är enda gången jag varit otrogen, och till mitt försvar var jag 20 år.
Hur definierar man otrogen? Räcker det att tanken på att ha sex med någon annan finns?
Och svaret om jag varit otrogen är ju då svårt att ge, men ja....jag har haft tanken. Eftersom jag har en längtan och ett behov att återigen få uppleva det. Att få se och röra någon annan, att få visa mig naken och hård för någon som vill se och röra mig.
Hur definierar man otrogen? Räcker det att tanken på att ha sex med någon annan finns?
Kanske på individnivå, det är ju inte säkert att det går att nå konsensus. Och lusten/längtan kan påverka gränsdragningen tror jag