BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Överlag känner jag mig väldigt fin och vacker :) Tycker om att se magen sticka fram mer och mer. Verkligen fått mycket celluliter på låren, förvånad hur det kunde gå så fort, haha! Så det är ingen höjdare med just den biten men det är knappast något jag mår dåligt av. Bara accepterar att det är så nu och tror det mesta försvinner igen sen :) noterar att brösten nu kan vila på magen, att mage och bröst liksom möts. Det är ett nytt fenomenen för mig :P
Inte gått upp så mkt i vikt än, ca 4 kg. Trivs för tillfället väldigt bra med kroppen :)
Jag har blivit riktigt stor senaste två veckorna. Tror jag gått upp ca 7-8 kg nu. Men jag är förvånad över hur lätt jag tar det då jag innan haft vikt som en trigger under många år . Jag har dessutom alltid tränat mycket, men pga foglossning så kan jag knappt träna alls längre. Jag kör ett enklare ?mama- pass? (mest balansövningar) några dagar i veckan och promenader varje dag och accepterar det, även om det varit en stor omställning. Jag väntar ju tvillingar så kommer förmodligen bli riktigt stor i slutet, det kan oroa mig lite. Men just nu känner jag mig fin i gravidmagen och är glad och stolt över den :)