BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Hej alla!
Som tiden springer iväg! Vår lilla tjej är så galet aktiv emellanåt. Idag såg kollegorna det under lunchen utan att jag själv gjorde eller sa något. Haha. Hon lever rövare därinne känns det som.
Hon håller mig även vaken ganska mycket om natten. Jag som alltid sovit hela nätter hur bra som helst, vaknar nu flera ggr varje natt och framförallt vaknar jag väldigt tidigt och kan inte somna om då.
På de extrakontroller jag varit på hittills, är hon hela tiden mitt på mittenkurvan gällande tillväxt. Då ska hon tydligen väga 3,5 kg, givet att hon behagar anlända som förväntat!
Går och känner mig så kär i vår lilla bebis och har börjat längta så efter att få träffa henne! Tänk, nu är det inte så lång tid kvar. All den oro jag kände i början är som bortblåst. De senaste veckorna har jag enbart känt att det här kommer gå bra. Jätteskön känsla :)
Har inte så särskilt mycket sammandragningar, har haft någon tendens till sammandragning/förvärk vid något enstaka tillfälle. Passade på att tänka på att andas, för det första jag gjorde var definitivt att spänna mig och hålla andan! Dvs helt fel!
Hoppas ni också har det bra! <3