BF DECEMBER 2021 - FÖRSTA BARNET
Vad härligt att höra att ni mår bra! Så häftigt att dina kollegor kunde se bebisen röra sig, Sellerin. :D
Idag var jag hos läkaren och blev sjukskriven efter nästa vecka. Det känns sååå bra. Jag har mängder med sammandragningar men är också nojig för covid, dels pendlar jag i rusningstrafik 2 timmar per dag, dels så jobbar jag med många kollegor, dom flesta är unga och är ute och festar och grejar på helgerna så jag är så rädd att bli smittad.
Det ska bli så skönt att få ta det lugnt. Kroppen orkar inte kliva upp kl 05 och sen vara hemifrån 11-12 timmar. Jag skulle bara varit anställd till 5 nov så sista veckorna får jag vara arbetslös och söka jobb. Stort lol på den. :'D
Jag har börjat kunna känna bebisens olika kroppsdelar när hon härjar runt. En fot, huvudet, osv. Hon verkar ligga på tvären och sparkar gärna ut mot min högersida. Har börjat titta på kejsarsnittsvideor och är så peppad!
fräckt att du kan utläsa vad på barnet som det är du känner! Jag tycker det är så svårt!!! När magen ser alldeles deformerad ut och putar otroligt ojämnt åt ett håll har jag ingen ingen aning om det är en rygg, rumpa eller små fötter, haha!