Hokuspokusan skrev 2021-04-05 17:02:09 följande:
Tack!!
Ja det är ju knappt jag kan vänta själv. Ska ta ett test den 7e (om posten kommer) bestämdes det idag. Jag vill veta, men samtidigt inte. Samtidigt vill jag bara "fuck it" jag tar ett test nu idag.. Nåväl, Det får bli när posten kommer med en beställning tester :D
har det avvtagit något mer med blödningen för dig ?
Sopkvasten skrev 2021-04-05 12:47:50 följande:
Ååå wow! Men alltså, hade du äl den 23 så lär ju garanterat ägget ha fäst och börjat producera hcg nu, om du är gravid :) Såå spännande!
Eller hur :D önskar dagarna bara kunde gå lite fortare. Varit ledig i 3v borde ha njutit men näe. De har bara vart en lång väntan. :D
hur gick ägglossningstestet?
Alltså, vilken disciplin du har! Jag kan inte förstå sådan disciplin alls, haha. Själv är jag en galen testoman. Men jag tror jag hellre ser blankt på en sticka än blod i trosorna faktiskt. Har övervägt detta noga och tror att det är bättre för mitt psyke.
Det gick bra! Skrev till Lina ovan, det var negativt såsom jag hoppats och förvänat mig.
Om jag får drömma och hoppas så hoppas jag att jag har äl på lördag. Och blir gravid då. Det skulle innebära bf 1 januari 2022. Det är mitt drömläge faktiskt :)
(och för att förklara det, skulle äl vara tidigare i veckan och jag blir gravid och får bf typ 30 dec så skulle jag nog få spelet av allas "knip-över-nyår-kommentarer". Haha.)