September1518 skrev 2021-12-23 23:51:34 följande:
Vad roligt att läsa!! Stort grattis till dig! :D Förstår att känslorna är blandade och att det känns läskigt. Håller tummarna för att allt går bra. Tänker du göra något tidigt ul? Jag hade ett privat bokat i vecka 9+4, i vecka 8+5 började jag blöda, var tvärsäker på missfall IGEN men allt såg bra ut. Vecka 36+5 idag. Så håll ut, tiden går förhoppningsvis snabbt för dig och allt blir bra.
God jul, njut av ert mirakel, nästa år kommer bli underbart! :D
Tack så hemskt mycket! Jag har bokat ett viabilitets-UL i vecka 9, som är om ca fyra veckor. Är som sagt hemskt nervös, men har bestämt att ha som strategi att fokusera på bra vanor (röra mig mycket osv, lägga mig tidigt osv), och tänka så mycket positivt som möjligt om situationen. Tiden borde också kunna gå snabbt för jag har ganska många saker på jobbet som ska bli färdiga.
Så kul att höra att du är i "slutfasen". Det måste vara så häftigt att det snart är dags. Fint att höra att det kan gå bra trots blödning, men vad jobbigt att du behövde gå igenom det!
Min man och jag har en lugn jul hemma och jag försöker leva i nuet lite.
Tack igen för dina lyckönskningar, blir helt rörd av hur bra och fina alla är här!