LinaJ87 skrev 2021-04-07 18:44:48 följande:
Hoppas det tar sig lite snabbare denna gången, även om åtta månader är rätt rimlig tid. Fast så har du ju självfallet valt en bättre man denna gången. ;)
Tycker det låter som om tempning kan vara 3t5 superbra komplement om du redan föredrar att använda kondom. Gillar att hålla koll på kroppen med hjälpa av appen. Om jag får tag i någon tipsningskod med rabatt så delar jag gärna med mig. :)
Haha ja! Förhoppningsvis :D
Jag skulle testat mig idag. Men postj*velen har inte behagat komma. Eller posten kom men inte med mitt paket med tester. Det ska komma imorrn enligt postnord appen. Enligt testlagret ska testerna komma nästkommande vardag, alltså egentligen idag. Hur mycket tålamod tror de man har?
Så posten kommer imorgon sen eftermiddag (bor sist på gatan på en rutt som de kör.. helt knäppt), och på fredag blir det test. Ingen mens i sikte än så länge. Såg i flo appen den skulle startat igår. Vill inte skrika hej än. Men blir nästan som att skrapa en triss när man kissar med själva känslan, fast jag hoppas mensen håller sig borta.