Humlan88 skrev 2021-02-25 21:51:20 följande:
Kul för dig. Själv skulle jag aldrig i livet skaffa barn så tidigt. Jag tycker d känns som du kastat bort sitt liv. Jag vill har tid för resor och leva livet utan ungar. Det kommer senare när jag känner mig "färdig" med det jag vill göra. Dessutom känns det ganska "White trash" å ha så många barn innan 30 ( min egen åsikt)
Här är exakt en sådan där kanbästvetbäst.
Wow. Okej men om det nu är att slösa bort sitt liv genom att skaffa barn enligt dig tycker jag jäkligt synd om dina barn. Berättar du det för dem också?
Jaha och vad hade exakt hindrat dig från att resa för att du fått barn? Tror jag vet svaret.
Att använda epitet som white trash på människor är sorgligt. Vad lägger du i begreppet white trash? Om du menar att vara ung och skaffa barn är du mycket fel ute.
Menar du enbart vita människor som färgar håret svart, har carpe diem och andra nonses-citat på väggarna, tatuerar sig, har barn som heter Liam och Tindra, handlar på Ullared, kostar samhället pengar och är värdelösa på matlagning och är niktotinberoende har du redan samlat in en stor del utav många människor i Sverige. Du kanske anser att dessa inte borde bli föräldrar?
Du låter trots din ålder som en mycket sorglig människa.