Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-05-11 21:17:20 följande:
Blinkande smiley idag med, tycker stickorna är svårare att läsa av. Tycker det går upp och ner hur starka dom är. Kan ju bero på vätskeintag osv. Men jag klarar inte av att gå flera timmar på dagen utan att dricka något. Därför jag gillar clearblues digitala som man tar direkt på morgonen. Får väl se om det blir fast smiley eller om jag ska få blinkande smiley. Har haft som mensvärk hela dagen typ och äont i vänster äggstock igen. Har ju haft ont där tidigare så nu blir jag ju lite orolig om det inte blir äl. Men då måste jag kolla upp det.
Nej :/ vad tråkigt! Hoppas det bara var för att det inte gick att läsa av och att predictor early visar annat imorgon!
Håller med om stickorna! Dom kan verkligen gå upp och ner! Svårt när man tror att det är påväg mot positivt men så dagen efter syns det knappt haha!
Gillade också dom digitala! Dock hade jag dom vanliga, kanske man ska prova advanced nästa gång?
Låter ju annars lovande för ägglossning! Håller tummarna att du ägglossar snart! :)
Tror mens är på g... mer mensvärk och svagt svagt brun flytning.. Kanske kemisk graviditet? I.o.m att där var svaga linjer på två olika test som jag såg i verkligheten.
Men känns verkligen som mensen kommer nu närsom!
Jättetråkigt då jag blev så förhoppningsfull av grav testerna men ändå skönt för då är systemet igång, blir min första riktiga mens efter förlossningen.
Bara jobbigt med så långa cykler, är på dag 48 idag!
Så känslorna går lite upp och ner just nu.
Har jag inte vaknat med tydlig mens imorgon kommer jag nog ändå ta mitt predictor early på morgonen ändå bara för att men annars inte.