• Emmissss

Vi som planerar syskon 2022

Hej! Vi har en dotter på 13 månader och jag börjar gå i tankar för barn nr 2. Många av mina vänner är redan gravida "igen"

Vet inte hur man ska tänka? Tog nästan ett år för oss att plussa. Vår dotter är född januari 2020.

Är det någon mer här som planerar syskon?

• Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-05-09 17:42:41 följande:

Har typ sett likadant ut nu i helgen så ska testa med predictor early imorgon så får vi se! Men ger inte upp förrän mensen dyker upp :)

Blir ju så i början haha! Men kan vända snabbt till positivt!

Antar att det kanske var lite tidigt för den digitala idag men kul att prova? :)

Håller tummarna!! När är ÄL beräknad tror du?

Okej, spännande att se imorgon hur det ser ut imorgon. Jag ville börja med det digitala för den tar alltid ett test på sig för att ställa in sig för att se när det ökar. Därför tog jag idag :) ser att det ökar på stickorna iaf så får vi se vart det tar vägen. Enligt min app borde jag ha om 4 dagar, alltså på torsdag. Men vi får se! Haha! Tror inte så mkt på appar men, det är också det enda jag har att gå på.
  • Hadt
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-05-09 19:02:38 följande:

Okej, spännande att se imorgon hur det ser ut imorgon. Jag ville börja med det digitala för den tar alltid ett test på sig för att ställa in sig för att se när det ökar. Därför tog jag idag :) ser att det ökar på stickorna iaf så får vi se vart det tar vägen. Enligt min app borde jag ha om 4 dagar, alltså på torsdag. Men vi får se! Haha! Tror inte så mkt på appar men, det är också det enda jag har att gå på.

Förstår! :)

Jag använder också app, efter ett tag om man fortsätter logga så brukar den ju hitta ens egna mönster så det är vad jag hoppas på. Annars tycker jag dom ger ett bra riktmärke för det är inte så lätt att ha koll själv haha!
  • mape92

Fick mens i lördags så flyttar mig på listan. Vår taktik för kommande ägglossning är att ligga lite mer regelbundet under den veckan. 

BIM.

2/4 EmmalinneaS - 29 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 10/12-2021

18/4 anonym(försöktillsyskon) - 30 år (tredje försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 29/12-2021

25/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn PLUSSAT - Bf 2/1-2022

28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 6/1 -2022

7/5 Börjar - 32 år (första försöket) två barn

14/5 Hadt - 25 år (första försöket) ett barn

15/5 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn

16/5 Lotgardet - 25 (första försöket) ett barn

18/5 muffins88 - 32 år (tredje försöket) ett barn

21/5 lilly439 - 34 år ( ? försöket) ett barn

28/5 lottizm - 36 år (andra försöket) två barn

29/5 88a - 32 år (tredje försöket) ett barn

3/6 Skuggviol - 31 år (första försöket) ett barn

3/6 Magdalena88- 32 år (tredje försöket efter mf) två barn

4/6 Hoppas2022 - 37 år (tredje försöket) tre barn

4/6 ik96 - 25år. (andra försöket) ett barn

4/6  mape92- 28 år (andra försöket) ett barn

• Lotgardet

ÄL+ 9, BIM-6 idag. Det ser ut att finnas något på stickan!

Ska få testa tidigt test idag, så blir spännande att se hur det ser ut imorgon!
  • Hadt
    Lotgardet skrev 2021-05-10 07:48:35 följande:

Jag ser! :) så spännande!!
  • Hadt

Jag provade predictor early imorse och ser en svag linje!

Ser ni också?

• Hadt
    Hadt skrev 2021-05-10 09:42:52 följande:

Jag provade predictor early imorse och ser en svag linje!

Ser ni också?

Oj! Bilden hamnade helt på sniskan och pixlig haha! Ritar ut så kanske det syns bättre.

• Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-05-09 19:52:23 följande:

Förstår! :)

Jag använder också app, efter ett tag om man fortsätter logga så brukar den ju hitta ens egna mönster så det är vad jag hoppas på. Annars tycker jag dom ger ett bra riktmärke för det är inte så lätt att ha koll själv haha!

Okej, jaa man kan ju alltid hoppas på att den hittar ett mönster så småningom. Idag fick jag faktiskt blinkande gubbe på äl testet som är digitalt. Borde vara när äl nu :D fast iof en annan gång när jag testade hade jag blinkande i över en vecka och då blev det aldrig äl haha så har inte för höga förväntningar!

Har du tagit något nytt test idag?
  • Anonym (Försökmednr2)
    Lotgardet skrev 2021-05-10 07:48:35 följande:

Jag tycker mig också skymta något!! Vad spännande!! Håll oss uppdaterade!
  • Hadt
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-05-10 10:04:55 följande:

Okej, jaa man kan ju alltid hoppas på att den hittar ett mönster så småningom. Idag fick jag faktiskt blinkande gubbe på äl testet som är digitalt. Borde vara när äl nu :D fast iof en annan gång när jag testade hade jag blinkande i över en vecka och då blev det aldrig äl haha så har inte för höga förväntningar!

Har du tagit något nytt test idag?

Åh vad spännande med blinkande!! Då är det på gång ja :D

Du kanske har snabb stegring? Att du stegrar snabbt till topp (fast gubbe) och då också snabbt går ner?

Ja! Kolla inlägget ovanför ditt :)
Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022