• Emmissss

Vi som planerar syskon 2022

Hej! Vi har en dotter på 13 månader och jag börjar gå i tankar för barn nr 2. Många av mina vänner är redan gravida "igen"

Vet inte hur man ska tänka? Tog nästan ett år för oss att plussa. Vår dotter är född januari 2020.

Är det någon mer här som planerar syskon?

• Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022
  • Hadt
    ugglans skrev 2021-04-15 09:22:23 följande:

Nu kom mensen. Så nu taggar vi bara tills den tar slut och försöken kan starta :)

Hur går det för er andra?

Tråkigt med mens! Men nu vet du vad som kommer efter det, blir det första försöket? :)

Tog detta ÄL testet nu precis, det är det starkaste och tydligaste jag fått så känns väldigt hoppfullt och lovande men det kan ju lika väl bli svagt igen imorgon men hoppas på att det ökar :)

CD22 idag.

• ugglans
    Hadt skrev 2021-04-15 10:31:51 följande:

Tråkigt med mens! Men nu vet du vad som kommer efter det, blir det första försöket? :)

Tog detta ÄL testet nu precis, det är det starkaste och tydligaste jag fått så känns väldigt hoppfullt och lovande men det kan ju lika väl bli svagt igen imorgon men hoppas på att det ökar :)

CD22 idag.

Är mer glad över den. Är första ?mensen? efter jag slutat med p-piller så nu kan vi börja på riktigt. Första försöket, ja :)

Ja det är ju på god väg till positivt.

Hur gör ni under veckan när ägglossning är beräknad. Sex varje dag, varannan eller var tredje? Vad är egentligen bäst? :)
  • Hadt
    ugglans skrev 2021-04-15 13:56:04 följande:

Är mer glad över den. Är första ?mensen? efter jag slutat med p-piller så nu kan vi börja på riktigt. Första försöket, ja :)

Ja det är ju på god väg till positivt.

Hur gör ni under veckan när ägglossning är beräknad. Sex varje dag, varannan eller var tredje? Vad är egentligen bäst? :)

Då förstår jag att du är glad över den! :D spännande!

Varannan dag har jag förstått är det mest ultimata eftersom spermierna lever kvar och så dom hinner bli pigga igen haha.
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-04-15 19:06:04 följande:

Åh känns väldigt lovande det här! Hoppas!

Åh!! Det ser verkligen lovande ut, vad kul! Håller alla tummar och tår för dig!
  • Anonym (Försökmednr2)

• Anonym (Försökmednr2)

• Hadt
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-04-15 20:00:24 följande:

Tack snälla!

Verkligen en ökning från den jag tog vid 10 idag bild längre upp. Så på 8h har det ökat bra! Spännande att se imorgon! :)
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-04-15 20:50:20 följande:

Tack snälla!

Verkligen en ökning från den jag tog vid 10 idag bild längre upp. Så på 8h har det ökat bra! Spännande att se imorgon! :)

Ja, jag såg det! Verkligen spännande! Då får skriva imorgon hur det blev!
  • Emmissss
    Anonym (Försöktillsyskon) skrev 2021-04-14 18:43:03 följande:

Om nu detta är ett plus så är bf 29 december. Första blir 18 månader denna månad.

Hej vännen! Hur har det gått för dig? Har testet ökat? :)
Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022