Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-04-07 14:07:43 följande:
Jag kan förstå att det känns tungt nu och låt dig bara få vara ledsen och besviken. Testerna kan ju gå lite upp och ner och ibland ägglossar man så snabbt att man missar det. Avvakta och se om det kommer längre fram. Som du skrev fick du sist på CD 24 sist. Kanske är något liknande. Oavsett så är det okej att känna sig nedslagen när det inte går som man tänkt sig.
Tro mig jag är själv där emellanåt. Kämpar fortfarande med mina menssmärtor men ingen mens. Ska ringa och se om jag kan få en tid nästa vecka för detta orkar jag bara inte med. I början kände jag mig jätteledsen och tyckte det var jobbigt då vi så gärna vill ha ett syskon men det är ju svårt om systemet inte är igång så att säga. Jag har väl försökt att acceptera och ta det som det kommer. Men det ändras jj snabbt, så vi får se.
Tack för ditt svar! Ibland behöver man bara få deppa ihop en liten stund!
Mina menssmärtor har blivit mycket bättre sen Primolut-Nor! Ibland fortfarande småvärk men absolut inte som innan så jag hoppas verkligen du också kan få hjälp snart med dina smärtor! Vet hur kämpigt det är!
Plus att man vill ju få igång systemet också!
Känns skönt att prata med andra i samma sits som förstår exakt hur det känns och mås!