Inlägg från: Anonym (Bebisdrömmar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bebisdrömmar)

Vi som planerar syskon 2022

ugglans skrev 2021-06-03 06:16:20 följande:

Fick så fruktansvärt mycket mensvärk så kunde inte sova, gick upp och tog ett test..

Är det inte ett streck jag ser där?? =D
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Skuggviol skrev 2021-06-02 20:17:38 följande:

BIM imorgon, är så nervös! Känner nästan att jag inte vågar testa, lever hellre i att jag kanske är gravid än att se ett minus... Inga menskänningar än iallafall, så kanske kanske att det tagit sig. 

Hur går det för er andra? Visst var vi ett helt gäng med BIM nu i dagarna? (hittar inte listan )

Spännande! Håller tummarna för dig idag då. :)
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Hadt skrev 2021-06-02 22:02:46 följande:

Spännande hur det kan vara! Och att det kan hoppa så snabbt från ingenting! :)

Tack snälla <3

Hur Går det för dig, har du lång cykel?

Har i regel ganska kort cykel så om det tog sig är Bim 9/6 brukar ligga på 26-27 dagar.

Emellanåt inbillar jag mig att jag redan har symptom men kan också vara det varma vädret som gör det. Och att jag ätit saker som kan göra magen uppblåst.

Iom att jag va så säker på att jag missat äl denna månaden flyttade jag mitt datum i BIM-listan till nästa månad direkt men hoppas på att jag får ändra tillbaka igen :)

Inte upplevt äl-smärtor på det sättet själv men har läst mycket om det och det låter väldigt likt hur du upplever det nu. Om det försvinner inom nån dag eller två så är det säkert äl du känner. Vet de som haft svårt att få till ett barn för att det varit så smärtsamt att sexa just de fertila dagarna.
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    ugglans skrev 2021-06-03 06:27:42 följande:

Jag tycker nog det! :-O

Grattis!! =) va kul!
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Gasellen87 skrev 2021-06-03 06:35:56 följande:

Spännande att läsa hur det går för er och kul att så många har bim nu i dagarna. Håller tummarna för att det blir många plus.

Här va tanken att vi skulle köra och det har vi väll gjort lite halvdant. Har inga större förhoppningar om att det ska ha blivit något då vi bara fick till det ?ordentligt? dag 11 sen lite halvdant på dag 14..

Besviken på sambon som varit den som drivit på nu de sista och sen nu säger att det är väll inte sån panik.. nu när jag bestämt mig så vill jag försöka på riktigt men men bara att ställa in sig på riktiga försök nästa månad..

Förstår din känsla! Här va det sambon som ville ha barn och när vi väl började försöka så va det som ?det blir när det blir? att de inte inser vilket kort fönster man har på sig för att lyckas. Denna månaden tappade jag det helt när vi inte fick till det vid äl för att han va för trött och ja att dottern kom emellan å va ledsen hjälpte ju inte direkt heller. Klart att hon är prio ett men jag blev ändå så sjukt ledsen.
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Skuggviol skrev 2021-06-03 08:10:37 följande:

Åå, grattis ugglans!!

Jag tog också ett test imorse, och alltså vad svårt att fånga på bild - men ser ni vad jag ser?!? <3

Ser också nått där! Va kul!
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Anonym (Kontrollbehov) skrev 2021-06-05 20:31:37 följande:

Vi har börjar planera syskon till 2027 bestämde vi nu i och med corona

Det va god framförhållning!
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Hoppas2022 skrev 2021-06-06 15:42:27 följande:

Ja, en tablett på äl+5. Håller tummarna för dig :)

Är det fem dagar efter positivt äl-test eller efter bekräftad äl? :)
  • Anonym (Bebisdrömmar)

Och då började mensen så blir att satsa på nästa äl istället :(

• Anonym (Bebisdrömmar)
    Hoppas2022 skrev 2021-06-07 19:11:33 följande:

Så tråkigt :( önskar dig bättre lycka nästa månad!

Tack <3
Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022