Vi som planerar syskon 2022
Fick så fruktansvärt mycket mensvärk så kunde inte sova, gick upp och tog ett test..
Fick så fruktansvärt mycket mensvärk så kunde inte sova, gick upp och tog ett test..
BIM imorgon, är så nervös! Känner nästan att jag inte vågar testa, lever hellre i att jag kanske är gravid än att se ett minus... Inga menskänningar än iallafall, så kanske kanske att det tagit sig.
Hur går det för er andra? Visst var vi ett helt gäng med BIM nu i dagarna? (hittar inte listan )
Spännande hur det kan vara! Och att det kan hoppa så snabbt från ingenting! :)
Tack snälla <3
Hur Går det för dig, har du lång cykel?
Jag tycker nog det! :-O
Spännande att läsa hur det går för er och kul att så många har bim nu i dagarna. Håller tummarna för att det blir många plus.
Här va tanken att vi skulle köra och det har vi väll gjort lite halvdant. Har inga större förhoppningar om att det ska ha blivit något då vi bara fick till det ?ordentligt? dag 11 sen lite halvdant på dag 14..
Besviken på sambon som varit den som drivit på nu de sista och sen nu säger att det är väll inte sån panik.. nu när jag bestämt mig så vill jag försöka på riktigt men men bara att ställa in sig på riktiga försök nästa månad..
Åå, grattis ugglans!!
Jag tog också ett test imorse, och alltså vad svårt att fånga på bild - men ser ni vad jag ser?!? <3
Vi har börjar planera syskon till 2027 bestämde vi nu i och med corona
Ja, en tablett på äl+5. Håller tummarna för dig :)
Och då började mensen så blir att satsa på nästa äl istället :(
Så tråkigt :( önskar dig bättre lycka nästa månad!