• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Rosahimmel86

Jag har inte BIM än på en vecks mrn självklart har jag redan börjat testa.

Denna gång har jg babyplans stickor, jag har alltid använt Testlagret innan.
    Så nu hoppas vi på tur denna månaden :)

• Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-24 11:30:38 följande:

Nu började jag blöda smått. Lycka till ni andra

<3 Punktlig mens iaf, men jag vet känslan..
  • Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-24 18:02:17 följande:

Jag har inte BIM än på en vecks mrn självklart har jag redan börjat testa.

Denna gång har jg babyplans stickor, jag har alltid använt Testlagret innan.

Så nu hoppas vi på tur denna månaden :)

Hur tidigt kan en testa med babyplans? Visar det något nu för dig?

Jag har ett test från testlagret, står att det går att testa redan 6 dagar efter äl :O

Hur mår du annars?
  • Onewayticket

Lite blod på pappret idag. Bim imorgon. Så nu är det kört... har någon testat bisolvonmetoden? Hur gjorde ni?

• Rosahimmel86
    Jozsan skrev 2021-03-24 18:23:40 följande:

Hur tidigt kan en testa med babyplans? Visar det något nu för dig?

Jag har ett test från testlagret, står att det går att testa redan 6 dagar efter äl :O

Hur mår du annars?

Ja det står det på dom här med

Men jag tror det är väldigt tidigt att plussa redan 6 dagar efter ÄL

Det skulle vara BIM-8 för mig.

Jag är på BIM-6 eller BIM-8 i dag beroende på vilken kalender/äl test jag ska gå efter :)
  • Jozsan
    Rosahimmel86 skrev 2021-03-24 21:37:44 följande:

Ja det står det på dom här med

Men jag tror det är väldigt tidigt att plussa redan 6 dagar efter ÄL

Det skulle vara BIM-8 för mig.

Jag är på BIM-6 eller BIM-8 i dag beroende på vilken kalender/äl test jag ska gå efter :)

Då har vi nästan samma bim, enligt min beräkning ska jag ha bim nästa onsdag men enligt kalendern är bim på torsdag.

Jag var ju tvungen att testa idag, tvärblankt.. Har inget test kvar nu, så inväntar mensen.
  • LinaJ87

Första syskonförsöket och BIM på måndag. Kunde inte låta bli att ta ett test i morse, men givetvis negativt. Blev gravid med en gång förra graviditeten, eller ja, gravid med en gång, tidigt missfall och sedan ny graviditet direkt efter. Livrädd för att det ska vara betydligt svårare denna gången.

Några kvar i tråden som väntar på att plussa?

• Rosahimmel86
    LinaJ87 skrev 2021-03-25 19:11:33 följande:

Första syskonförsöket och BIM på måndag. Kunde inte låta bli att ta ett test i morse, men givetvis negativt. Blev gravid med en gång förra graviditeten, eller ja, gravid med en gång, tidigt missfall och sedan ny graviditet direkt efter. Livrädd för att det ska vara betydligt svårare denna gången.

Jag väntar på pluss

Men jag är på BIM-7 i dag

Och blankt negativt

Jag känner tyvärr ingenting i kroppen heller som säger att jag skulle vara gravid.

(Ett säkert tecken för mig är otroligt ömma bröst - men det har jag inte än)

Men hoppas gör jag ju :)
  • Jozsan
    LinaJ87 skrev 2021-03-25 19:11:33 följande:

Jag har bim på onsdag nästa vecka, haft ont i längdryggen sedan äl och nu på kvällen kom det ljusrosa blod på pappret :,( Får se om det blir värre.. Tog ett gravtest igår son var helt blankt!

Hoppas på många pluss i tråden <3
  • LinaJ87

@rosahimmel86

Minns inte vilka säkra tecken jag hade förra gången. Förutom enorm trötthet.

Men så öm i fogarna i ljumskarna om kvällarna att jag vill hoppas att det är något på gång. Om inte mensen kommer tidigt så tar jag ett nytt test på söndag. Hoppas!

Håller tummarna för oss alltihop!

@Jozsan

Nidblödning kanske? Ändå en vecka till BIM. :)

Svar på tråden BIM mars 2021