• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Jozsan
    eae95 skrev 2021-03-22 21:23:57 följande:

Det ska jag absolut göra! Ska försöka sova nu.. glömde skriva med det men tröttare än vanligt har jag också varit. Natti :)

Sov så gott :)
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-23 06:34:41 följande:

Mens enligt nc idag men tempen steg

Godmorgon! Är inte alls insatt i tempandet, vad betyder det att den stiger?
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-23 06:46:30 följande:

Godmorgon! Är inte alls insatt i tempandet, vad betyder det att den stiger?

Det finns en linje som den brukar åka under om mensen kommer det gjorde den förra månaden på mih och nu så steg den istället.

• eae95

Godmorgon!

Klev upp tidigt imorse och testade med en sticka ifrån graviditetskollen och jag vet faktiskt inte, både jag och min sambo tyckte oss se ett VÄLDIGT svagt streck, ingenting som kan tas upp utav en kamera. Jag har beställt ett testa tidigt från annat märke än CB som kommer ikväll, så får testa med det imorgon bitti.

Men eftersom stickan mäter 25 mlU/ml och CB early 10mlU/ml så är det ju inte konstigt att det knappt syns på stickan med tanke på att det fortfarande var svagt på staven från CB. Well, kanske bara försöker hitta ursäkter men vill man så vill man verkligen och jag försöker verkligen vara realistisk och inte "leta" efter streck. Vi får se imorgon bitti helt enkelt vad det testet säger :)

• Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-23 07:09:26 följande:

Det finns en linje som den brukar åka under om mensen kommer det gjorde den förra månaden på mih och nu så steg den istället.

Ok, och det är positivt då antar jag att den stiger Du måste ju testa igen!
  • Jozsan
    eae95 skrev 2021-03-23 08:31:07 följande:

Godmorgon!

Klev upp tidigt imorse och testade med en sticka ifrån graviditetskollen och jag vet faktiskt inte, både jag och min sambo tyckte oss se ett VÄLDIGT svagt streck, ingenting som kan tas upp utav en kamera. Jag har beställt ett testa tidigt från annat märke än CB som kommer ikväll, så får testa med det imorgon bitti.

Men eftersom stickan mäter 25 mlU/ml och CB early 10mlU/ml så är det ju inte konstigt att det knappt syns på stickan med tanke på att det fortfarande var svagt på staven från CB. Well, kanske bara försöker hitta ursäkter men vill man så vill man verkligen och jag försöker verkligen vara realistisk och inte "leta" efter streck. Vi får se imorgon bitti helt enkelt vad det testet säger :)

När har du bim?
  • eae95
    Jozsan skrev 2021-03-23 08:59:30 följande:
    När har du bim?
    Jag har bim den 28/3 så är bara på bim-5 än så länge.
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-23 08:58:37 följande:

Ok, och det är positivt då antar jag att den stiger Du måste ju testa igen!

Väntar till fredag om den inte kommit. Har mensvärk men de rinner flytningar bara. Mensen kanske är på g
  • muffins88

BIM idag. Sitter på jobbet och mensen kom. Lagom sur alltså. Tror inte vi hade kunnat försöka mer än vi gjort kring ägglossningen och det är ju grymt frustrerande och besvikelsen är ett faktum. Men men, det ville sig helt enkelt inte denna gången. På?t igen!....

Svar på tråden BIM mars 2021