• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-22 08:26:34 följande:

Gud minns knappt vet att jag plussa svagt iaf runt bim. Det enda är att jag känner absolut ingen mens

Du är ju väldigt tidig med att testa så låt det gå någon till dag.
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-22 09:32:14 följande:

Du är ju väldigt tidig med att testa så låt det gå någon till dag.

Haha ja ville mest få de ur huvudet. Låg över spyhinken inatt och mådde så illa
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-03-22 09:41:27 följande:

Haha ja ville mest få de ur huvudet. Låg över spyhinken inatt och mådde så illa

Vet hur det är, jag skulle kunna börja testa idag egentligen

Men oj! Mår du bättre nu?
  • Tryingtogetnr2
    Jozsan skrev 2021-03-22 09:44:44 följande:

Vet hur det är, jag skulle kunna börja testa idag egentligen

Men oj! Mår du bättre nu?

Ja men de mår jag, va bara så hemskt igår
  • Tryingtogetnr2

Alltså enligt nc ska jag ha mens imorgon och enligt flo på onsdag men känner absolut inget av att mensen skulle va på g.

• eae95

Hej igen allihopa! Försvann ett tag då jag försökt att inte fokusera så mycket på det här med att försöka bli gravid, men de senaste dagarna har jag känt vissa symtom som jag reagerat på då det inte är någon jag brukar uppleva så jag testade idag på bim-6 för skojs skull, dock med ett CB early som uppenbarligen är kända för sina spökstreck.. iallafall, slänger med bilden så kan ni väl säga vad ni tror. Det digitala jag tog var dock negativt.

• Jozsan
    eae95 skrev 2021-03-22 20:45:25 följande:

Hej igen allihopa! Försvann ett tag då jag försökt att inte fokusera så mycket på det här med att försöka bli gravid, men de senaste dagarna har jag känt vissa symtom som jag reagerat på då det inte är någon jag brukar uppleva så jag testade idag på bim-6 för skojs skull, dock med ett CB early som uppenbarligen är kända för sina spökstreck.. iallafall, slänger med bilden så kan ni väl säga vad ni tror. Det digitala jag tog var dock negativt.

Jag ser ett streck, har du testat med sticka?

Hoppas <3

Vad har du för symtom?
  • eae95
    Jozsan skrev 2021-03-22 20:47:05 följande:

Jag ser ett streck, har du testat med sticka?

Hoppas <3

Vad har du för symtom?

Jag testade med en sticka från graviditetskollen nu ikväll, men då hade jag endast hållt mig några timmar, anade ett ännu svagare streck på det men kan även vara inbillning. Jag hoppas också, så mycket! <3

Jag har mer ont i brösten än vad jag brukar ha, brukar vara lm men igår när min dotter på 1.5 år busade och kom emot mig så gjorde det ganska rejält ont. Känner ett lätt lätt illamående jag känner igen från sist jag var gravid men endast när jag är hungrig. Samt alla dessa finnar... det var dom som fick mig att testa med min dotter, dock har dom stannat kvar sen hon kom. Men nu har jag börjat få finnar i pannan och övre delen av ansiktet vilket jag aldrig får, så mestadels det som fick mig att reagera.
  • Jozsan
    eae95 skrev 2021-03-22 21:05:13 följande:

Jag testade med en sticka från graviditetskollen nu ikväll, men då hade jag endast hållt mig några timmar, anade ett ännu svagare streck på det men kan även vara inbillning. Jag hoppas också, så mycket! <3

Jag har mer ont i brösten än vad jag brukar ha, brukar vara lm men igår när min dotter på 1.5 år busade och kom emot mig så gjorde det ganska rejält ont. Känner ett lätt lätt illamående jag känner igen från sist jag var gravid men endast när jag är hungrig. Samt alla dessa finnar... det var dom som fick mig att testa med min dotter, dock har dom stannat kvar sen hon kom. Men nu har jag börjat få finnar i pannan och övre delen av ansiktet vilket jag aldrig får, så mestadels det som fick mig att reagera.

Åh så spännande!

Ta ett nytt imorgon så får du skriva här sen, ett streck är ett streck iaf oavsett om det är svagt eller inte :)
  • eae95
    Jozsan skrev 2021-03-22 21:18:17 följande:

Åh så spännande!

Ta ett nytt imorgon så får du skriva här sen, ett streck är ett streck iaf oavsett om det är svagt eller inte :)

Det ska jag absolut göra! Ska försöka sova nu.. glömde skriva med det men tröttare än vanligt har jag också varit. Natti :)
Svar på tråden BIM mars 2021