Inlägg från: Onewayticket |Visa alla inlägg
  • Onewayticket

BIM mars 2021

Har nu fått min mens och går in på försök 9... bim 26 mars. Andra barnet. Börjar bli riktigt utmattad av de här försöken och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Jag är så otroligt trött på att jaga äl så jag tror att jag hoppar testandet denna månaden. Jag vet när den ska komma och den brukar komma exakt planerat så det gör nog inte så stor skillnad. Istället för intensivt runt äl så tänker jag att vi provar att ligga varannan dag från när mensen är slut tills jag är säker på att äl är över. Alltså ett par dagar innan bim. Vi börjar redan vara trötta på tvingat sex. Så ser verkligen inte fram emot det. ????

• Onewayticket

Idag tar mensen slut. Så lägger till mig på listan.

mars 2021

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Tryingtogetnr2 2/3-3/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Onewayticket 25/3

Jahoppsan5 26/3

eae95 28/3

• Onewayticket

Varför gör min premom såhär? Det är väl ganska tydligt att peaken inte var peaken..? Idag är ju mycket starkare, typ positivt?

• Onewayticket
    Onewayticket skrev 2021-03-11 14:21:36 följande:

Varför gör min premom såhär? Det är väl ganska tydligt att peaken inte var peaken..? Idag är ju mycket starkare, typ positivt?

Bilden kom inte med... ????
  • Onewayticket

Nu är äl över och väntan börjar. Hatar det här. Är också helt säker på att det inte kommer funka och det är så deppigt att bara vänta på pms när jag vet hur dåligt jag kommer må...

• Onewayticket

Lite blod på pappret idag. Bim imorgon. Så nu är det kört... har någon testat bisolvonmetoden? Hur gjorde ni?

Svar på tråden BIM mars 2021