Anonym (Mogen q) skrev 2021-01-12 17:21:05 följande:
Ja, ja, ja, och ja = ja på alla.
Oftast är det min man som tar initiativ, som styr och ställer för att en date ska bli av, bokar resor, ordnar biljetter och hotellrum. Oftast har det hittills handlat om en hotell-weekend tillsammans för oss tre.
Ganska mycket att min man ser på, ibland lite på avstånd i rummet eller från extrasängen. Det har hänt att min man har sovit i extrasängen en natt och jag har sovit och älskat i dubbelsängen med min älskare. Att älska tyst, lugnt, intimt i hemlighet medan min man sover en bit ifrån är hett.
Ibland är min man intill mig och älskaren i dubbelsängen och bara tittar på.
Av förklarliga skäl blir det ganska mycket fokus på att jag och älskaren är med varandra, att vi tar vara på tillfället när det ibland kan gå ganska länge mellan våra möten.
Men även en hel del att min man deltar aktivt. Alla tre gillar vi t ex dp som vi har testat några gånger och som blir bättre och bättre med lite övning.
Jag gillar också väldigt mycket att ha egen tid med min älskare. Min kära make är så generös och älskvärd att han brukar ordna så att det blir något eller några tillfällen för en timma eller två för bara mig och min älskare ensamma under en weekend.
Båda gillar vi också att min man utan min vetskap smyger och spionerar på mig, även fotar och filmar i hemlighet, när jag är ensam med min älskare. För att sedan blanda sig i leken och då brukar det bli en dp eller att jag suger min man medan älskaren tar mig.
En annan variant jag gillar är att min man ligger mellan mina ben och slickar och smeker mig samtidigt som jag kysser och kelar mysigt med min älskare. Det känns både intimt och lite odygdigt på något sätt. Ibland för att sedan övergå till att min älskare tar mig i munnen medan jag ligger på rygg och blir slickad av min man. Det är också mycket hett.
De gånger jag har haft egen tid med älskaren så brukar min man få höra efteråt vad vi gjorde och hur jag upplevde det. Men jag brukar hålla på berättelsen till efter weekend är slut och vi har kommit tillbaka hem igen. Typ i samband med att min man "återerövrar" mig, att vi åter anknyter till varandra och vår egen kärlek, vilket är viktigt för oss båda.
Vi har fortfarande mycket kvar att uppleva. En sak vi har pratat om är att jag är själv med älskaren medan min man får lyssna via telefon. En fantasi, eller önskan, för mig är att jag reser ensam för att träffa min älskare medan min man är hemma. Kanske ett eget första dygn ensamma för mig och älskaren som inledning på en weekend. Eller en hel weekend, eller en hel semestervecka hos min älskare? Min man kanske för höra något via telefon eller så får han bara höra efteråt? Men så långt har vi inte kommit (inte ännu..?).
Hoppas min berättelse kan vara till inspiration.
TS; säg till om du tycker att jag kapar tråden och jag ber om ursäkt i så fall.
Jag begär absolut inte att någon ska hålla med mig eller att man måste tycka att det vi gör är rätt. Jag förstår om detta inte passar alla.
Men snälla, försök acceptera att det passar för oss och fördöm inte mig och oss, även om det inte passar för någon annan eller ens för de flesta.
Modigt och moget. Liknar mot ovillkorad kärlek. Inget jag vill. Men jag förstår det. Hoppas bara inte dagen kommer då du vill ha mer och mer tid med din älskare och sedan inte kan återknyta. Stor risk för att någon blir ensam.