Inlägg från: Anonym (Swing) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Swing)

Har du tillåtelse att ligga med andra?

Har ni diskuterat detta med att ligga med andra och hur ställer sig din partner till att du skulle ligga med någon annan? Hur ställer sig du till detta?

Låt säga, du är på annan ort och kanske bor på hotell. Du får kontakt med en person som du finner attraktiv och vad kvällen lider så kommer tillfället att ha sex med hen. Får du ha sex utanför ditt förhållande om du skulle vilja? Gör du det ändå eller gör du det inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du tillåtelse att ligga med andra?
  • Anonym (Swing)
    Anonym (Mogen q) skrev 2021-01-12 17:21:05 följande:

TS; säg till om du tycker att jag kapar tråden och jag ber om ursäkt i så fall. 

Jag begär absolut inte att någon ska hålla med mig eller att man måste tycka att det vi gör är rätt. Jag förstår om detta inte passar alla.

Men snälla, försök acceptera att det passar för oss och fördöm inte mig och oss, även om det inte passar för någon annan eller ens för de flesta.

Nej då, ingen fara. Jag har läst med spänning och tycker ni verkar hittat ett fint upplägg som passar er alla.
  • Anonym (Swing)
    Anonym (Maria) skrev 2021-01-12 16:32:57 följande:

Får och får? Han bestämmer inte över mig och inte heller jag över honom men vi känner tillit till varandra och vill inte såra den andra. Jag hade inte uppskattat om han låg med någon annan och han hade inte heller uppskattat om jag gjorde det. Så nej jag ligger inte med andra och skulle inte säga att det är något jag får eller vill.

UNDANTAG: Det händer att vi bjuder in en extra person men då är vi ju båda med i rummet och helt med på vad som händer. 

Är det regelbundet ni bjuder in någon extra person eller har det hänt vid något tillfälle? Och fråga rätvinklig, är det en känd eller okänd person för er ni bjuder in?
  • Anonym (Swing)
    Anonym (Maria) skrev 2021-01-21 10:20:54 följande:

Det är inte regelbundet på så sätt att vi har ett schema för det men det händer kanske 8-10 gånger per år så jag skulle ändå säga att det är något vi kontinuerligt gör. 

Första gångerna var det en gemensam vän vi bjöd in men efter andra gången kändes det bara fel och jag sa att vi inte kunde ta in någon vi känner. Innan Corona kunde vi ragga upp någon på krogen som följde med hem, det var mycket mer spännande när man inte riktigt visste hur kvällen skulle sluta. Efter en sådan utekväll har vi haft kontakt med en kille som vi bjudit hem flera gånger och det senaste året har det bara varit honom vi bjudit in. 

Nu försöker vi skaffa barn och ser sexet som något mer "heligt" och har därför valt att inte ta in någon annan sedan vi började försöka i höstas. Vi kommer dock inte sluta bjuda in någon extra ifall lusten för det finns även efter befruktning och barn. 

Låter ju väldigt härligt måste jag säga.
Svar på tråden Har du tillåtelse att ligga med andra?