Du som har en tjock partner
Du som har en tjock/fet partner, tänder du på honom/henne eller inte?
Jag skulle säga att fördelen med att vara lite tjock är att man slipper 99 procent av alls puckon. Träffar mycket trevligare och bättre män nu. Och för mig går alla egofixerade, vältränade, äta-ris-och-kyckling 5 ggr per dag, utseendefixerade gymkillar bort. Ofta extremt dåliga i sängen då de bara fokuserar på sig själva och är rätt porrskadad. Hellre en med mage, en personlighet och intresse för bådas njutning.
Nej, det gör jag inte. Försök inte om bestäm för mig hur jag uppfattar världen.
Med übersmala menar jag rejäl undervikt. Jag är mycket kroppsmedveten.
Finns mycket som män inte förstår i den här frågan. Bara för att en kvinna är smal, ochbför den delen snygg, behöver den kvinnan absolut inte va bekväm med sin kropp. Tvärt om...
Det är min erfarenhet från dejtingsidor. Många kvinnor som betecknar sig som smala men de är inte alls smala. Snarare lite pluffsiga.
Jag tror absolut du kvinnor som verkligen är smala är medveten om det. Då de får mycket uppmärksamhet. De smala kvinnorna är mycket svårare att få match med.
Jag skulle säga att fördelen med att vara lite tjock är att man slipper 99 procent av alls puckon. Träffar mycket trevligare och bättre män nu. Och för mig går alla egofixerade, vältränade, äta-ris-och-kyckling 5 ggr per dag, utseendefixerade gymkillar bort. Ofta extremt dåliga i sängen då de bara fokuserar på sig själva och är rätt porrskadad. Hellre en med mage, en personlighet och intresse för bådas njutning.
nej, inte synd, det är en välsignelse att vi slipper höra det