Du som har en tjock partner
Du som har en tjock/fet partner, tänder du på honom/henne eller inte?
Du som har en tjock/fet partner, tänder du på honom/henne eller inte?
Jag är sapiosexuell vilket betyder att jag tänder på intelligens. Kroppen har ingen betydelse.
De flesta?
Vad är din källa till detta påstående?
Troligtvis har du ingen som helst utan du försöker få din egen ÅSIKT att vara den rätta genom att påstå osanna saker.
Du kanske känner eller "hört talas om" någon som tycker precis som du. Det är anekdotisk bevisföring och lika sann som "Hans och Greta".
Min fru är ganska överviktig och det ser"mer" ut än vad det är eftersom att hon är då kort. Jag tänder lika mycket på henne idag som när hon var normalviktig. Hon har massa att ta i(gigantiska bröst!) och är mjuk på alla sätt. Vi ligger oftare nu än när vi träffades.
Nej. Tycker inte att det är snyggt eller attraktivt att vara tjock.
Åter igen.
Vilken källa har du till ditt påstående?
Men eftersom du tjatar samma sak fast kryddar det med personliga påhopp så bevisar du att du inte har annat än dina egna ÅSIKTER men försöker med retoriska felgrepp ge tyngd åt din ÅSIIKT.
OM du kan läsa så ser du att jag inte ger uttryck för vad jag TROR eller vilken ÅSIKT jag har. Det enda jag angriper är din fula retorik. Även att du kommer med osanningar och falska påståenden.
Nej, tjockhet är inte idealet, kanske inte heller snyggt. (Just nu)
Men det utesluter inte att väldigt många män fortfarande tänder sexuellt på sin partner trots att hen tjockat på sig genom åren. Många män tänder sexuellt på en ganska kraftig rumpa - speciellt om den sitter på den person man älskar. Idealet har växlat genom åren - men sexuell attraktion följer inte riktigt med i vad som råkar vara modernt - det är lite mer komplicerat än så. Min partner är 60+ och kan nog betecknas som tjock - men jag attraheras fortfarande av henne och gillar att se henne naken.
Om ingen tände sexuellt på tjocka människor skulle det inte bli mycket sex i Sverige! Men det blir det. Jag tror inte att "tjockleken" är något bra mått på hur bra eller dåligt personens sexliv är. Det är helt andra saker som avgör. Tex lusten och öppenheten för ett varierat sexliv.