Du som har en tjock partner
Du som har en tjock/fet partner, tänder du på honom/henne eller inte?
Du som har en tjock/fet partner, tänder du på honom/henne eller inte?
Jag har nästan aldrig sett en före och efter bild där någon har sett bättre ut som tjock. Det är inte bara kroppen som förändras. Utan även ansiktet.
Jag tror inte att många hade valt tjejen till vänster i dessa bilder efter viktnedgång.
Nej, det känns rätt surt att hon gått och blivit fet. Hon var inte det när vi träffades. Jag känner mig blåst även om jag inte gör slut.
Grejen är väl att det blivit rätt stor skillnad på oss. Dvs hon har fluffat till sig och jag har hållit mig i form.
Tycker att hålla sig i form är som att duscha och borsta tänderna. Man gör det för sin egen skull och för respekt för sin partner.
En tjock partner och löparskor är din vän i björnskogen.
En tjock partner och löparskor är din vän i björnskogen.
Påstår du saker ska du självklart kunna bevisa det.
Helt enkelt för att man inte ska kunna ljuga hur som helst.
Du påstod att de FLESTA tycker en viss sak, du bevisar att ditt påstående är sant. Om du inte gör det får vi acceptera att du påstår osanna saker samt inte förstår att man inte kan påstå hur som helst, vad som helst.
Annars kan du säga som det är att DU tycker en viss sak och känner att du måste din ÅSIKT måste ha tyngd för annars är din ÅSIKT inte riktigt giltig.
Det spelar således ingen roll VAD du påstår när du gör dig till talesperson för alla i samhället. Påstår du saker som att de är fakta ska du också bevisa att du har rätt.
Påstår du saker ska du självklart kunna bevisa det.
Helt enkelt för att man inte ska kunna ljuga hur som helst.
Du påstod att de FLESTA tycker en viss sak, du bevisar att ditt påstående är sant. Om du inte gör det får vi acceptera att du påstår osanna saker samt inte förstår att man inte kan påstå hur som helst, vad som helst.
Annars kan du säga som det är att DU tycker en viss sak och känner att du måste din ÅSIKT måste ha tyngd för annars är din ÅSIKT inte riktigt giltig.
Det spelar således ingen roll VAD du påstår när du gör dig till talesperson för alla i samhället. Påstår du saker som att de är fakta ska du också bevisa att du har rätt.
Du ljuger för att du VILL ha rätt men har det inte.
"Allmänt välkänt" är rent nys och en sliten fras man tar till när man far med osanning, påstår saker man inte känner till och i största allmänhet inte kan argumentera sakligt.
Jag tar det igen eftersom du nonchalerade det förra gången: Påstår du saker ska du bevisa det oavsett vad det är du påstår.
Men eftersom du inte vill bevisa att du har rätt så får vi acceptera att vi har en Trumpare på familjeliv, någon som fabulerar kopiöst och hoppas att hen kommer undan med det.
Men vet du, det är andra tider nu, det blåser andra vindar nu. Man kan inte längre göra en Trump utan att bli stark ifrågasatt. Man kan inte hitta på saker och sedan kräva att andra fixar bevisningen åt en.