Vad tror du? Vill kvinnor (i heterorelationer) inte ha sex?
Läser i flera trådar här på FL där det påstås att kvinnor inte alls vill ha sex, att de klarar sig alldeles utmärkt utan. Vissa tror alltså att det gäller ALLA kvinnor, och att man då ställer upp för mannens skull enbart.
Jag kan absolut tänka mig att vissa har 0 sexlust, och/eller så beror det på att partnern är kass och/eller man har aldrig fått lära sig hur underbart sex kan vara. Generellt sett så tror jag de allra flesta kvinnor absolut vill ha sex och att det är en viktig del av ett förhållande för dem.
Det är sorgligt att det finns de kvinnor som tror detta, att sex endast är för mannens skull, och att de dessutom är övertygade om att det är helt normalt. Mitt syfte med tråden är mest att hitta dessa kvinnor och försöka få reda på varför det har blivit såhär, vad deras tidigare erfarenheter är och hur de hanterar det. Är de frivilligt singlar p.g.a. detta, har de husfridssex (och vet mannen i så fall om det?) eller lever de i en sexlös relation (och vad anser mannen om det)?
Det kan även givetvis vara så att jag är den som är helt ute och cyklar, och att det är jag som är unik.