Inalina skrev 2021-11-23 14:09:11 följande:
stort tack! ja det är så overkligt det kan bli, är rädd att detta är någon sjuk dröm...ja alltså den här nivån av chockad och förvånad har jag aldrig varit i tidigare. trodde ALDRIG att någon annan skulle kunna säga till mig att ta ett gravtest!
tack snällaja den mikroskopiska chansen finns visst där, allt är ju väldigt tidigt ännu så givetvis kommer jag springa på VUL snart igen för att se om det blir hjärtslag osv. Jo absolut kan vitaminerna ha hjälpt till, även om just denna cykeln borde ha varit den allra svåraste att bli gravid då jag inte ens visste när jag hade ÄL etc.
jag är lite förvirrad rent allmänt just nu och kan inte fatta hur detta gått till.. känns som en Jungfru Maria style -moment HAHA!
Här går man till gyn lite när man känner för det, men jag bokade in redan på måndag nästa vecka så får vi se hur det ser ut och om de kan datumsätta lite bättre då kanske? Mannen höll på att få en hjärtattack på jobbet när jag ringde o berättade....
nja, du känner ju din kropp bäst så vet du om att du får uutslag på eftermiddagen så testa du då, några timmar hit eller dit kommer inte göra skillnad för överföringen men tråkigt om du missar för att det hinner slå om!!
Jag tycker du gör rätt som ändå känner att det får bli som det blir med utbildning, bebis etc. nu ser du ju att ALLT kan hända också och att det verkligen inte går att planera vissa saker fullt ut. det är viktigt att följa sina drömmar om det gäller jobb och karriär, men oj så många det är som börjar plugga och sen blir gravida och får plugga färdigt lite senare. håller tummarna för omslag snart för dig!
Skapar verkligen hopp för alla oss andra. Ja det känns lite som att du är jungfru maria i IVF kretsar, helt sjukt ju!
Inalina skrev 2021-11-23 18:49:55 följande:
Tack fina, nej men precis - fanns visst en naturlig förklaring... snart dags att testa för dig? imorgon redan? Kram
Jo så är de vet varken bu eller bä. Fan att man ska jobba sen..