Dibella skrev 2021-11-09 13:51:40 följande:
Det hade ju kanske varit något att kunna skjuta upp och kanske göra något roligt i januari istället! Plus något att se fram emot! Hoppas du får något vettigt svar av kliniken, man kan inte köra alls utan blödning? Man kanske inte anses som nedreglerad då ioförsig...
Jag har ingen aning om vad som hände med ÄL denna månaden, misstänker att jag inte riktigt fick utslag på stickorna pga hormonstörningar efter IVFen, men så antingen fick jag ÄL innan utslag på stickorna då jag hade ÄL-smärtor och "symtom" dagen innan glad smiley.
Eller så kom ÄL efter utslag på stickorna "som det sig bör", men där alla ÄL symtom redan hade gått över, eller så fick jag inte ÄL alls denna månaden.
Troligtvis så lär mens komma till helgen dock om jag tror på att ÄL smärtan är mest troliga dagen för att ÄL egentligen skedde trots att kroppen var lite knas. Litar nog mer på det än på ÄL testerna denna månaden faktiskt. Sen vid CD 9-10 börjar jakten på ett lite mer spännande ÄL
jo jag fick svar av kliniken att vi helt enkelt får avvakta och boka in ett VUL i helgen istället, de sa att det inte är helt ovanligt att blödningen kommer fram till dag 15. (det skulle vara på lördag).och då spricker ju vår plan med att svärmor kan komma på söndagen för så svårstimulerad som jag varit borde det inte bli ÄP förrän lördagen eller måndagen efter om jag börjar med sprutor denna lördagen.
Njae jag tror inte man anses som nedreglerad utan blödning, men jag fick inget klart svar på det
det brukar liksom vara då som endometriumet blir som tunnast - vid mens. men nånsting händer ju i kroppen - jag som alltid är väldigt frusen av mig har rätt mkt svettningar både dag och nattetid just nu
det är ju lite 'skönt' då att det inte var denna månaden du skulle göra återföringen misstänker jag! så hinner din cykel bli normal nu tills det är dags får vi hoppas! jag trodde faktiskt att ÄL-symptomen ofta kom INNAN själva ÄL, men det kanske inte alls stämmer.
hoppas vi båda kan få ruva i blrjan av december då