Vi som startar ivf behandling 2021
Hur går det för dig? får ni ihop allt nu innan jul?
Tog ett nytt test idag.
Den är helt blank.
Tappat hoppet helt nu
@Inalina
Vet du nått om cystan? Vet man om den kommer växa eller spricka?
Sök på gyn i norr, har bra info om cystor. Finns olika typer jag har haft de som sprukit gör förbenat ont innan hade jag som gravsymptom.. Och sen har jag en tvillingcysta som jag håller koll på varken växer påverkar eller så. Den kan innehålla typ hud, hår, tänder. Som en liten alien. Den måste jag operera bort om den börjar bråka..sitter på ena äggstocken.
Kanske kolla på hysteroskopi? Jag tog bort en liten polyp. Trevligare än äggplock då jag var nedsövd.
Hej!
Mitt cb test var antingen fel på eller så har jag fått en kemisk graviditet för igår kväll fick jag ett knappt synbart plus inom tiden men vart tydligt efter en halvtimme. men i morse var de helt blankt och nu kom mensen. :( Så imorgon ska jag ringa kliniken för att se om jag får starta nästa ivf
Nu har jag varit på äggplock, av 16 blåsor, hittade dom bara 4 ägg och dom var osäker om de var omogna el mogna.. hon surrade någon om att det kan vara celler. Jag fattar ingenting. Imorgon får vi iaf veta om något av dem blivit befruktade.
Lewaize: Grattis! Härligt med plus!
Izza8511: Så tungt med negativt test. Ta hand om dig. Tillåt dig vara ledsen, det är väldigt jobbigt med alla nederlag. ( Tids nog återkommer lite kraft inför FET.)
smulis85: Tungt för dig också. Och extra jobbigt när ett test gett hopp som sedan försvinner.
Inalina: Så segt med väntan. Hoppas du snart får besked, förstår att det inte känns så hoppfullt om denna cykel.
Mina pojkar 2: Så tråkigt att höra. Alla folliklar ger ju hopp om ägg. Visst var det ert första IVF? Det brukar ses som ett test, det ger info om hur kroppen reagerar och på äggens kvalitet. Håller tummarna för att de du fick ut var mogna och blir befruktade. Hoppas kliniken kan ge dig tydligare besked om vad de tror det berodde på. Hur mår du nu efter uttaget?