Dibella skrev 2021-03-02 12:03:53 följande:
Nej jag tycker synd om de som har spruträdsla och måste genomgå detta. Min man tycker inte det är jättespännande med sprutor heller och satt paralyserad under ÄP och den långa långa nålen hehe. Jag bara blundade och låtsades som ingenting, orkade inte kolla på hur den såg ut.
Ja jag har sett att man i andra länder kan ta blodförtunnande sprutor, det vore väl bra om det ökar chansen! man vill ha allt man kan få trots allt.
oj så din man var med under äggplocket? det visste jag inte ens att man kunde!men kan tänka mig att det är läskigt, jag har ju inte sett den där långa nålen nångång heller :/
min man har väntat på mig vid uppvaket på mina äggplock, men nu på torsdag kommer han inte kunna göra det så jag får hoppas jag mår bra och inte är alltför groggy när jag ska ta mig från kliniken...
förra gången tog jag även kortisontabletter för att lugna immunförsvaret vid återföringen, vet ju inte om något av dessa saker gjorde att det funkade men nu ville jag hoppas att det ska gå utan alltför mkt medicinering.. :)