Vi som startar ivf behandling 2021
Mina planer för insättning gick också upp i rök då slemhinnan inte ville växa alls i träningscykeln. Så vi kämpar på, you are not alone! För mig blir det en ny träningscykel i naturlig cykel och om den funkar någorlunda så blir det insättning i naturlig cykel typ i juli.
Jag vet förresten allt om hysteroskopi, har gjort 5 st, om du vill fråga om något. I mitt fall var det graviditetsrester och man blev kallad väldigt snabbt efter remissen, typ om en vecka.
Hej
Så jäkla tråkigt att höra att ni också behöver vänta. Fy så tungt. Var det stimulerad cykel nu? Vad är tanken med träningscykel? Vet att Olga kör på det också, men samtidigt frustrerande att en hel cykel inte leder till återföring. ( Jag tycker det är slitsamt nog att ha vanlig ägglossning och veta att tiden går och att jag inte kan bli gravid. ) Syftet är kanske att få mer info om kropp och mediciner?
Tryggt med proffs i tråden! Hade du gjort en här i Gbg? ( Vet att några i några av trådarna varit till Sokolova för hysto. Funderar på det som plan B om kön är lång. Samtidigt vill jag inte köpa mer vård, det är så dyrt?) Hur länge har du blött? När kan en försöka igen? Har du haft ont efteråt? Det är väl det jag funderar över, när jag läst på står det olika på olika ställen.
Hur gör ni med semester och allt nu då? Ni som hade planerat så bra för juni månad. Lider med er?