Inalina skrev 2021-09-29 11:20:32 följande:
ok jag förstår, jag tror de andra kommer sticka i väg också, så har jag alltid haft det på mina VUL, men det har ofta tillkommit dubbelt så många på sista. Låter jättebra att din sambo kan vara med på ÄP, blir förmodligen tidigt nästa v?
här sitter jag med ÄL tester igen (alltså att man aldrig lägger ner 'försöken'...räknade ut igår att vi förmodligen försökt över 70 ÄL naturligt så att det skulle ta sig på 75:e är kanske lite väl otroligt hehe) som visar att ÄL kommer om några dagar. undrar om det finns någon dunderkur nu jag kan göra för att boosta mitt ägg denna månaden. D-vitamin skrev du? Monsterdos då eller?
Inalina skrev 2021-09-29 11:49:53 följande:
och jo förresten, jag är lite osäker på det där med bättre chans på dag 5 då alla verkar eniga om att embryot alltid har det bättre i livmodern än i ett labb. oftast kan man säga vilka som ser bäst ut även på dag 3 om de utvecklar sig som det ska, så försök att inte hänga upp dig på blastocyster. kan du få sätta tillbaka flera?
Ja jag hoppas vi har åtminstone en 6 st lite större till på fredag, då hade jag varit nöjd ändå, lite felmarginal.
Nej man slutar aldrig hoppas på egen hand, på gott och ont, för finns ju dem som det helt plötsligt efter 5 år det funkar för, svårt att bara släppa taget om en chans! Men lättare att släppa taget om man är mellan IVF omgångar. Håller tummarna för din ÄL ändå <3
Just nu käkar jag en dos på 10 000 ie per dag, vågar inte dra i mig en monsterdos, utan stabil dos, för säkerhets skull. Vid vanlig ÄL har jag dragit i mig 50 000 ie nån dag innan ÄL.
Yes, tippar på ÄP tis-tors nästa vecka troligtvis, hon ville inte höfta riktigt än. Jo, vi har ju bevis här inne på att 2 dagars kan leda till graviditet såklart. Vi får sätta in två embryon IVF 4 om denna inte fungerar, hade önskat det nu men, de vill ju helst inte det.