Vi som startar ivf behandling 2021
Men förstår din oro och håller tummarna! När ska du göra ul igen?
Ska göra ul sista juni så eoner av tid tills dess.
Hur mår du? Kommit igång med hormonerna nu inför FET?
Men förstår din oro och håller tummarna! När ska du göra ul igen?
Ja skuttande går inte ens. Har rätt ont så blir mest sängläge, blir nog bättre om ett par dagar :)
Tack vi hoppas på de bästa :)
Jag håller tummarna för dig och att det inte är någon fara, det sägs ju att det kan komma små blödningar och jag förstår att det är jobbigt. Känner du något i övrigt? Jag känner i princip ingenting, vilket gör att jag vacklar och oroar mig. När ska du på ditt första VUL? Kramar
Hej! Konstigt sätt att få sin graviditet bekräftad, jag som hade en bild framför mig hur mysigt det skulle va med ultraljud haha! Jag var så påverkad av smärta så besvara dom knappt när de ropade att jag va gravid. Det var dagen efter op när de berätta igen som de står i min journal att jag blev väldigt glad haha! Oron har kommit nu efter hur det kommer påverka, ska bli skönt med nytt ultraljud imorgon och tor för att se att de lever igen. :)
Åh, men tiden går fort. Snart är vi där!
Jag mår bra. Lite trött bara. Cd9 nu och ska göra vul på onsdag! Hur mår du?
Hur har det gått idag? Något insatt? Något till frysen? Tänkt på dig!
Det blev totalfrys. Bestämdes redan innan äggplock så jag fick ingen Ovitrelle och då kan man inte sätta in. Denna cykel tog rekord i kortast någonsin. 18 dagar! Galet. Fick bortfallsblödningen 5 dagar efter plock.
Där var ett stort bortfall men 3 små embryon ligger nu och väntar på oss i frysen.
En liten uppdatering från mig. Varit på vul och återföring blir på tisdag. Slemhinnan såg perfekt ut enligt läkaren! Nu hoppas jag bara att något av våra två embryon klarar upptiningen. Någon mer med återföring inom kort?