Inalina skrev 2021-06-09 20:23:07 följande:
Men åh alltså fan va glad jag blir att allt verkar bra!!! Det är så sjukt välförtjänt att det är din tur nu (jag vet att man inte kan prioritera någon, speciellt inte i den här tråden!! men herregud jag tyckte du hade gjort många insättningar med fina blastisar, så nu får pyret hålla i sig hårt i 9 månader =)!!!
Så skönt med ett starkt plus!!
Vid min graviditet kom illamåendet lagom till första VUL men jag fattade inte att det berodde på graviditeten ;) Jag gjorde VUL v 6+3 den gången, antar att du har i 7+ något då? Försök njuta av tiden innan alla symptom kickar in skulle jag säga...
Åh ska bli roligt att följa din resa och hoppas jag kan joina så snart som möjligt!
Jag tycker min cykel har blivit mkt kortare de senaste månaderna så kanske tyder det på att jag släpper ifrån min omogna ägg..? Får se om kliniken kan göra något åt det, men kan ju vara bra vid stimulering då att man även tar Fyremadelsprutan som tvingar äggen att växa vidare utan att släppa.. (ja du hör, nya gissningar hela tiden...) har i alla fall ÄL idag typ så man gör ju det man kan här hemma!
Stor kram!!!
Fina fina du! Jag blir alldeles rörd. Du är så fantastisk på att stötta och peppa. Jag önskar så för dig också, och det känns positivt att du ska fortsätta resan i Prag där du lyckades förra gången. Jag tror på augusti om inte tidigare <3
Tack för att du delar med dig om när dina symtom började, då har jag något att hålla mig i, även fast det inte går att jämföra.
Mitt första VUL är dag 8.0, så om nästa 3 veckor.. idag är jag på 5.2 om jag har räknat rätt.
Kramar och njut av dagen och helgen