Vi som startar ivf behandling 2021
Jag är på försök 1 andra FET.
Du?
Jag är på försök 1 andra FET.
Du?
Jag gjorde som sagt återföring igår och kom att tänka på en sak. Fick ni se själva insättningen på skärm eller gjordes nåt ul efteråt för att se om embryot satt på plats?
Här gjordes inget av det. Fick bara se blastocysten på bild. Lite nojig nu om det gick rätt till haha...
Går på RMC.
Har du varit på samma ställe alla gånger? Konstigt om de bara gör ul vissa gånger och vissa inte i så fall.
Jo såklart. Men hade känts mer tryggt att få se den lilla på plats på skärm hehe
Jag tycker att det är jobbigare att få mens än negativt test så eftersom det är rd10 imorgon, och jag har fått mens båda gångerna då, testade jag idag och ser ingenting :(
Finns fortfarande chans men jag hoppas inte. Ser fram emot sommaren med mycket vin i solen och nya tag i höst :)
Har också haft mycket i veckan men börjar bli lite nervös, jag närmar mig snart mensens första dag och har inte testdag förrän 1 vecka senare. Klarar jag mig över helgen (då är jag förbi min standardcykel) kommer jag nog ta ett test för att hålla peppen uppe :) jag har någon form av känningar (typ mensvärksliknande) men vet inte vad jag vågar hoppas på? Brukar inte ha värkar så långt innan mens och det har kommit och gått de senaste dagarna. Känner du av något?
Frågade efter lutinus el dylikt då min lutealfas är något kortare 14 dagar men fick inget utskrivet denna gång. Kan vara så att sjuksköterskan glömde bort att ta det med läkaren och jag själv glömde bort att fråga vid insättningen. Men håller tummarna för att det går vägen ändå helt enkelt.
Jag tror jag är nervös-spänd-peppad helt enkelt. Tankarna snurrar runt för fullt! :P Kram!
hej vännen, hejjar på din ruvning nu!
förstår att det är lite svårt läge med testningen när man inte är hemma i lugn o ro.. kanske får du ha lite is (och en bebis!!) i magen denna gången och testa på tisdag det gör ju egentligen ingen skillnad då man inte kan påverka nåt, men man blir ju lite obsessed av att testa när man vet att det skulle kunna dyka upp ett streck.. tänk om man bara kunde vara så där kolugn som vissa är och testa några dagar efter BIM det vore nåt! Stor kram!
Hur länge sitter ovitrelle i? Jag har fått mani på makrill och är så trött... brösten ska vi inte ens tala om haha. Ruvdag 5 här
Det visade svagt positivt ????
Är livrädd att det är otrivelle, varför jqg testar mig är för att symtomen blivit starka
Tycker det låter hoppfullt än så länge! Den där strålande känslan var förhoppningsvis att embryot fäste. :) Nu ska mensen bara hålla sig borta. Kram