Det är väl SDs beundrare som brukar kalla MP och miljöaktivister för (gröna) fascister och S för nazister, det gör ju SDs
propaganda kommunikationsavdelning och ideologier (MK, DE m.fl.)
De SD-vurmare som skriver här på FL är representativa för SDs beundrare och ledning i det fallet
Har MA kallat miljöaktivister för nazister? Det har jag missat, kan du länka till uppgifterna?
Står Macron på Kristerssons sida? Det Kristersson kallar samarbete är att Frankrike kan vara säljare av kärnkraftverk till Sverige.
Samarbete
Kristersson verkar vara en lika god skämtare som 'man och nöjd' som trodde att samarbete var att om två partier utan att sinsemellan komma överens eller föra dialog/samtal röstade lika i riksdagen så samarbetade de
"
Han lyfte utvecklingen av ny kärnkaft som ett område där de två länderna kan ha särskilt goda möjligheter till samarbete.? Sverige behöver köpa minst två kärnkraftreaktorer, jag är helt öppen för att Frankrike är ett av de länder som ser till att Sverige får mer kärnkraft, säger statsministern till Aftonbladet."
www.aftonbladet.se/nyheter/a/xgMjAp/behover-kopa-minst-tva-karnkraftsreaktorer
"PARIS/STOCKHOLM. Sverige behöver mer kärnkraft.
Nu vill regeringen köpa minst två kärnkraftsreaktorer.
? Jag är helt öppen för att Frankrike är ett av de länder som ser till att Sverige får mer kärnkraft, säger Ulf Kristersson i samband med att han mötte pressen i Paris."
Samtidigt har M,KD,L ett verkligt samarbete med nyzznazisterna SD - inte så förtroendeingivande ...
"
Från den liberala gruppen i EU-parlamentet har den svenska regeringens samarbete med Sverigedemokraterna vållat oreda på slutet.I oktober skrev dess ordförande Stéphane Séjourné, fransman och partikamrat med Emmanuel Macron, på sociala medier att de svenska Liberalerna inte längre skulle bjudas in på gruppens evenemang"