Så allting gick skrev 2023-04-01 21:56:15 följande:
Nå jo! världen är stor och innehåller en massa olika teorier.
Ta bara Nikola Tesla efter som tråden handlar om el, han gifte sig aldrig, men han erkänner han blev kär i en vit duva som besökte han ofta. Han sa: Jag älskar den duvan som en man älskar en kvinna, och hon älska mig.
Tar man Nikolas idé, alla ska ha ström utan en massa kablar, som ex alla vindkraftsnurror kräver en oändlig kabel dragning kors o tvärs över landet.
Han ville bespara länder tusentals av kilometer koppartråd och kraftledningar. det är en onödig stor kostnad.
Han tog o byggde en generator tog den till Niagrafals fri kraft till alla, vi vet han hade rätt, svensk elproduktion har vattenkraften som ryggrad.
Sossarna har inte liknande intelligens eller ens kan förstå hur en sådan man tanker, vad som är bäst för världen.
Ska vi se här, börjar bli svårt och hänga med i dina hopp och prata om annat.
Menar du det är ett argument att prata om annat och för sen prata om annat om att ha pratat om annat.
För mig berättar det att du redan vet du har fel och inbillar dig ingen skulle märka detta
Det roliga är att jag får alltid rätt också på denna, inte läst inläggen under, men nått säger mig samma sker där.
Låt oss se om det blir så
Så allting gick skrev 2023-04-02 13:46:53 följande:
Ta söndagens nyheter, varför skenar priserna i Sverige.
Ta chef ekonomen för livsmedelföretagen, han är mycket tydlig.
Mindre planerbar energiproduktion i södra Sverige, resultat högre energipriser än vad vi annars skulle haft. Som sagt sossarnas avveckling av kärnkraften har fått priser o rusa i Sverige.
www.svt.se/nyheter/inrikes/tre-ekonomer-om-matpriserna-darfor-ar-de-sa-hogaYup, jag fick rätt som vanligt, du springer runt i cirklar med samma trötta desinformation ingen går på ens, inte ens du själv uppenbarligen och med tanke på du börjar prata om annat hela tiden