Tom Araya skrev 2022-07-28 17:46:07 följande:
Nejnej... då skulle ju mina inlägg vara argument mot kärnkraftspositiva och det hoppas jag ingen uppfattar mig som.
Men jag tror det är tydligt utefter våra inlägg vilka som är meningsmotståndare till varandra, exempelvis du och jag... eller vad är din uppfattning?
Neutral nej, men definitivt saklig.
Jag har sagt et förr och jag säger det igen, vill du ifrågasätta fakta och argument i länkade artiklar och videos, var saklig.
Ok - så då du uppfattar oss som meningsmotståndare så uppfattar du fakta smo lagts fram som att argumentera MOT kärnkraftspositiva? Du ser att det är hos dig problemet med fakta ligger va?
Är vi meningsmotståndare till varandra? I alla fall i fråga om Jönssons förmåga att bidra till en opartisk debatt, i fråga om den etnonationalism du sagt dig stå för och så de där märkligherterna i tråden där du försökte hitta bevis för att nazism inte var sprungen ut den tyska konservativa revolutionen.
Sloppy med premisser och argument och vilka slutsatser det finns stöd för och inte i fråga om att att fakta om elproduktion och elförbrukning skulle vara att argumenter MOT kärnkraftsförespråkare för att vi har olika uppfattning om andra saker,