Anonym (Ludwig) skrev 2020-11-14 20:07:20 följande:
Att dra paralleller mellan porrakådespeleri och att klä upp sig, sminka sig och gå i feminina kläder är att dra höga växlar. Hon har aldrig blekt sönder sitt hår. Hon har gått till en bra frisör vi känner. Har både dietist och stylist, designers i umgängeskretsen för övrigt.
Jag har aldrig hävdat att hon har förstört håret.
Jag skrev att blekning av håret i längden kan förstöra hårkvalitén och hårbotten. Ser du och kan du ta till dig att det ÄR skillnad?
Ja och en bra frisör som är mån av sina kunders hår kan säga ifrån att "du får vänta med blekning då ditt hår och hårbotten ser lite risigt ut".
Ja du har stylist, dietist och designers i umgängeskretsen.
Och hon har en pojkvän (ja dig) som skiter i hennes välmående.
Det skrev du i klartext i inlägg#2
Jag citeraa dig ch dina egna ord från inlägg #2.
Känns bara som att det är för tidigt att ha kortklippt och fotriktiga skor... :-/
(slut citat)
Synd att du inte har en läkare i umgängeskretsen som kan förklara för dig att du faktiskt i praktiken skiter i hennes välmående egentligen.
För ingen läkare skullee anse att det är nyttigt för det kroppsliga välmående med att gå i högklackat på daglig baasis.
Hon är inte heller gravid.
Har aldrig hävdat detta..
Jeans är inte manligt i sig men sjavigt. Menar att elegant damig stil i Sverige inte riktigt är samma sak som en damig spansk stil. Svenska tjejer har blivit mer och mer manliga. Mycket streetmode som är minst sagt special...
Ja och då kanske den där designern du hävdar att du skulle ha i umgängeskretsen förklara för dig att "hårt sminkad, högklackade skor och korta kjolar" är knappast typiskt svensk feminin look heller.