Anonym (Ledsen) skrev 2020-12-04 19:48:52 följande:
Åh, vad skönt att ?dela? det med någon! Även om det såklart är tråkigt att du också sitter i denna j*vla sits. När tog du första tabletten?
Jag har också molande smärta, blöder lite också. Mår sjukt illa men det har jag gjort hela denna graviditeten - känts som jag har kronisk influensa. Längtar tills allt är över.
Jag tog första tabletten runt 14,00 igår, har bara jättelite antydning till att jag kanske kommer blöda än. Har dock känt av mycket, som att det öppnar sig. Har haft samma sak som dig, illamående nästan direkt och också jättemycket imorse. Köpte dock åksjuke tuggummi som hette Calma på apoteket och de hjälper faktiskt- kanske du ska prova imorgon? Rädd att man kommer må dåligt då med... när startar du? Jag måste tyvärr vänta till efter lunch...
Längtar också
Anonym (Ledsen) skrev 2020-12-04 20:35:32 följande:
Jag har fått ondansetron utskrivet, fungerar väl hyfsat. Tänker ta det direkt imorgon för säkerhets skull. Jag börjar så fort jag vaknar imorgon, runt kl 06-07 gissar jag.. var tvungen att äta frukost innan sa BM så tänker gå upp, stoppa i alla tabletter både uppe och nere, och äta en smörgås snabbt som attan!
Ska du ta alla direkt? Till mig sa de 4 i slidan och efter några timmar de sista två i oralt... önskar också jag kunde börja tidigt men omständigheter. Hoppas på att du vill uppdatera här hur det går ????