BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Jaha då gick man in i december tråden. Jag har beräknad BIM 24/12 ( vilket jävla skämt, denna julen kommer inte bli bra). Jag är 25 år och min sambo 28 år, detta blir vårt 10nde försök.
Förstår att d är frustrerande efter så många försök, men försök va positiva och som Bessan skriver försök hitta en bra o mysig stämning och njut av julen oavsett. Håller tummarna för att ni får bästa julklappen man kan få =)
Förstår att d är frustrerande efter så många försök, men försök va positiva och som Bessan skriver försök hitta en bra o mysig stämning och njut av julen oavsett. Håller tummarna för att ni får bästa julklappen man kan få =)
Hej!
Hoppar in här från november tråden. =)
Fick mensen i fredags, första efter P-piller stoppet.
Den varade dock bara tills idag.
Vad tror ni, kan det ha kommit igång eller kommer det ta längre tid? När skulle jag kunna räkna med ÄL? Har ätit P-piller i 7år så har ingen som helst koll på cykeln.
Hur går det för dig SML89? =)
Önskar jag kunde ligga kvar och låta spermierna simma in efter sex, men killen vill gärna komma flera gånger så han fortsätter ofta efter att han har kommit så hälften rinner ut :( Har sagt till honom att man kanske ska vänta med att ha sex efter första gången han kommer, men han verkar inte lyssna haha
De går bra men tröögt =) tiden går ju alltid så segt när man väntar in äl, och bim med för den delen!! Men börjar testa tis/ons iaf dag 10-11 som du skrev så börjar vi nog med mysa redan då vi med. Hur går de för dig?
Hej!
Hoppar in här från november tråden. =)
Fick mensen i fredags, första efter P-piller stoppet.
Den varade dock bara tills idag.
Vad tror ni, kan det ha kommit igång eller kommer det ta längre tid? När skulle jag kunna räkna med ÄL? Har ätit P-piller i 7år så har ingen som helst koll på cykeln.
Hej!
Hoppar också in här!
Planerar barn nr 2 Har precis börjat använda ÄL-tester då jag har oregelbunden mens efter att ha slutat med preventivmedel.
RFSU ÄL-testet visade en stegring den 19/11 och fick en smiley med Clearblue den 21/11.
Lite osäker på om smiley innebär ÄL, men om det är så antar att jag bör ha bim runt den 5/12.