BIM dec 2020
Jaha då gick man in i december tråden. Jag har beräknad BIM 24/12 ( vilket jävla skämt, denna julen kommer inte bli bra). Jag är 25 år och min sambo 28 år, detta blir vårt 10nde försök.
Jaha då gick man in i december tråden. Jag har beräknad BIM 24/12 ( vilket jävla skämt, denna julen kommer inte bli bra). Jag är 25 år och min sambo 28 år, detta blir vårt 10nde försök.
Förstår att d är frustrerande efter så många försök, men försök va positiva och som Bessan skriver försök hitta en bra o mysig stämning och njut av julen oavsett. Håller tummarna för att ni får bästa julklappen man kan få =)
Hej!
Hoppar in här från november tråden. =)
Fick mensen i fredags, första efter P-piller stoppet.
Den varade dock bara tills idag.
Vad tror ni, kan det ha kommit igång eller kommer det ta längre tid? När skulle jag kunna räkna med ÄL? Har ätit P-piller i 7år så har ingen som helst koll på cykeln.
Tack för svar =)
Jag fyllde i flo appen så ser ungefär men svårt att veta när man bara haft en mens. Enligt appen BIM 18/12.
Jag körde ÄL tester med första barnet 2012 men tänkte vänta och testa december utan först. Vi har ändå sex varannan dag minst så jag tror att om jag nu har ägglossning så borde den inte vara så svår att pricka in. =)
Men oj, då skiljer det 4 dagar på din ÄL och vad du trodde, det är ganska många dagar. Flyttas då även din bim fram eftersom ÄL är sent?
Vilka tester tester kör du? =)
Hej,
Ställer en fråga till er som går igenom / har gått igenom en fertilitetsutredning.
Vi har lämnat spermier prov samt blodprov. Fick nu information om att resultaten ej kommer delges till oss förens vi träffar läkare, vilket vi får tid till om 3-4 månader.
Kan det verkligen vara så att de kan vägra de provresultaten om man begär dem?
Oj, ingen aning! Vi fick tid redan ett par veckor senare så vi fick svar ganska så direkt. Men man har väl rätt att kräva ut sin journal? Va det privat? Tänker om det är något som kan synas på 1177 annars?
Tror precis jag plussade! BIM 19/12 och hade egentligen inte tänkt testa förrän då, men har känt mig illamående de senaste 2-3 dagarna och börjar bli så jädra trött... Jag ser ett svagt streck, vad tror ni? Vet inte om det syns så bra på bilden.
Grattis till er som plussat!! BIM för mig idag och ingen mens i sikte :) Känner ingen mensvärk men någonting annat. Jag hoppas inte det är inbillning. Hade ju pyttelite blödning torsd fred och sönd men sen inget mer. Testade neg i sönd men om implantationen skett då så är det ju inte så konstigt om hcg ej visat sig än...? HOPPAS SÅ! Såna intensiva dagar på jobb nu (jobbar inom sjukvård med covid och allt) ledig två dagar nu, så skönt :) funderar på när jag ska testa!
Stort grattis till er som plussat!!! Min fl är så dryg ibland att jag ej kan göra mellanslag och då ger jag upp att skriva :(
Jag är på BIM + 1 idag. Ska jag testa?? Brukar inte ha så mkt symtom när jag är gravid men är extremt trött och huvudvärk. Tycker mina bröstvårtor är lite mörkare, mer sådana saker. Känner mig lite känslig. Det regnar lite och ingen tillgång till bil så isf får jag promenera till apoteket...
Negativt test på BIM - 1 / 2. Vet inte ens vad jag känner än, hade ändå en bra känsla inför denna månaden. Försök nr 10. Dock var det konstigt att 4 av mina tester från Babyplan inte fick upp en kontroll linje? En av dem hade dock två spökstreck, har aldrig upplevt det innan, helt sjukt.